Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Moggi: εγώ θα ζητήσω 30 εκ. από το Moratti

O πρώην γενικός διευθυντής της Juventus προαναγγέλλει ότι θα κινηθεί μετά την απόφαση στη Νάπολη και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να στραφεί και κατά άλλων...
Πριν καν εισέλθει στο Ανώτατο Δικαστήριο Αθλητικής Δικαιοσύνης της Ολυμπιακής Επιτροπής όπου εκδικάστηκε αργά χθες η έφεση του για την οριστική διαγραφή του, γα την έκβαση της οποίας δήλωσε αισιόδοξος κατά την έξοδό του (αναλυτικά εδώ), ο Luciano Moggi μίλησε στο Libero TV για τις αιτήσεις αποζημίωσης που προωθούν De Santis, Bergamo κατά του Moratti (εδώ) και προανήγγειλε δική του κίνηση μετά τη δίκη στη Νάπολη: "21 εκ. (σ.σ. τόσα ζητά ο De Santis) είναι λίγα, εγώ θα ζητήσω περισσότερα. Οι παρακολουθήσεις και οι υποκλοπές έγιναν, το επιβεβαίωσε η δίκη Telecom (σ.σ. αναφέρεται στην παρακολούθηση του με εντολή Inter), οπότε ο καθένας πρέπει να υποστεί ό,τι πρακτικά είναι σωστό να υποστεί. Εγώ υπέστην τόσα για πέντε χρόνια, προφανώς τώρα ήρθε η ώρα που πρέπει να ενεργήσουμε με άλλο τρόπο. Θα ζητήσει κάποιος παραπάνω από 21, ας πούμε περίπου 30. Αλλά θα τα κάνω όλα την κατάλληλη στιγμή, αφού λήξει η δίκη στη Νάπολη. Αν θα στραφώ μόνον κατά της Inter και του Moratti (στη φωτγραφια μαζί με τον Tronchetti Provera, προέδρου της Pirelli) ή και κατά κάποιου άλλου; Θα δούμε..."...

Απορρίπτει, για τον ίδιο, τις εικασίες
ότι ήθελε να ανατρέψει την ιδιοκτησία

Ο Moggi ρωτήθηκε και για την εικασία, ένας από τους λόγους που η ιδιοκτησία της Juve (στην οποία έχει αποδώσει ευθύνες για την εκπαραθύρωσή του) να ήθελε να ξεφορτωθεί την Triade να ήταν η υποτιθέμενες ενέργειες, του ίδιου και του Giraudo να πάρει μετοχές σε μια προσπάθεια αναρρίχησης σε ένα ιδιοκτησιακό σχήμα. Ο Μoggi διέψευσε: "απολύτως όχι, εγώ δουλεύω για μια ομάδα για να κερδίσω το μισθό μου, δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε να συλλάβω το αντίθετο. Είναι προφανές ότι μιλάω για μένα, για τον Giraudo δεν γνωρίζω. Εγώ κατέχω και τώρα ακόμα μετοχές της Juventus που όμως μου χαρίστηκαν από τον ίδιο το σύλλογο χάρη σε ενέργειές μου που θεωρήθηκαν εξαιρετικές".

Πηγή: Ju29ro.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: