Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Ανακούφιση για Matri

Ελαφρύ πρόβλημα, επάνοδος μέσα στη βδομάδα
Mε ανακοίνωση στο site του συλλόγου, η Juventus γνωστοποιεί και επίσημα αυτό που είπαν χθες βράδυ, μετά το ματς, Del Neri και Marotta, ότι "ο Alessandro Matri υποβλήθηκε χθες βράδυ σε ακτινογραφικές εξετάσεις για τον πόνο που ένοιωσε στην πλευρική χώρα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού με την Inter. Η ακτινογραφία και το υπερηχογράφημα έδειξαν ότι πρόκειται για μια ελαφρά μυϊκή αφαίρεση ενός μικρού ενδοπλευρικού μυ, που επιτρ΄πεει επάνοδο μέσα στη βδομάδα".

Πηγή: Juventus.com

10 σχόλια:

mike_bianconero είπε...

Παλι καλα γιατι ειχε φαει κατι ψηλες απο Μαικον και Ρανοκια αλλα οταν ειπε ο Ντελ Νερι πως πηγε και νοσοκομειο επιτρεψτε μου την εκφραση χεστηκα πανω μου....Θα ηταν απιστευτα ατυχο να χασουμε αλλον εναν σκορερ....Αντε παμε Ματρι πουλεναρα.....

Un Gobbo ad Atene είπε...

Όλοι μας, πιστεύω, το ίδιο πάθαμε. Ηρέμησα λίγο ακούγοντας τον Marotta (που μίλησε μετά τον Del Neri) να παρουσιάζει πιο καθησυχαστικά τα πράγματα.

mike_bianconero είπε...

Αντε ωραια τελος καλο,ολα καλα....Να συνεχισει αν σκοραρει ακαταπαυστα το παλικαρι...Και κατι ασχετο ελπιζω αριστερα να καθιερωθει ο Μαρκιζιο μεχρι να αποκτηθει καποις αξιολογος βεβαια για τα αριστερα(αν και καποιοι δεν τον θελουν εκει)γιατι αυτον τον μπαγλαμα τον Πεπε ακομα τον βριζω απο την ωρα που μπηκε λακαμιες εκανε και στο δοκαρι αυτος φταιει.....

Παναγιώτης είπε...

Πάλι καλά δεν υπάρχει πρόβλημα με τον Alessandro. Εγώ αυτό που ήθελα να πω είναι ότι μία επένδυση όπως αυτή του Matri μπορεί να αποβεί φοβερά θετική στο τέλος της χρονιάς. Από γκολ σε γκολ ο παικταράς, ελπίζουμε όλοι να συνεχίσει ακόμα καλύτερα!

magica juve είπε...

μολις γυρισα απο ιταλια!!!το μονο που εχω να πω οτι εχτες ηταν η καλυτερη μερα της ζωης μου!!!τρομερη εμφανιση ο μικρος,αξιζαμε ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ την νικη και ολο το γηπεδο τρελαθηκε στο δοκαρι του ετο...κατα τα αλλα η ατμπσφαιρα τελεια...λογικα θα δειτε φωτο και βιντεο απο το site τoυ gruppogreco

mike_bianconero είπε...

Πω ρε Magica γαματος δεν ξερεισ ποσο σε ζηλευω μακαρι να μπορουσα και εγω να πηγενα αλλα οικονομικα ημαστε μειον την τυχη μου μεσα τελος παντων.....

magica juve είπε...

ολοι μειων ειμαστε μικε...κανε οσο μπορεισ οικονομια και μαζεψε 500 ευρο και ελα του χρονου να παμε στο καινουργιο γηπεδο...πραγματικα αξιζει!!!προτιμω να μην βγαινω καθε μερα και να μαζευω λεφτα να πηγαινω μια φορα το χρονο τορινο!!!

mike_bianconero είπε...

Μπα ρε φιλε ουτε για τσιγαρα δεν εχω λεφτα...Για δουλεια δυσκολα εχω την σχολη και τα αγγλικα.....

stefanos k. είπε...

johny, ante agorino, tin epomeni tha analabeis esi tin ksenagisi olwn ton allwn sto torino :)

bianconera είπε...

Magica juve 500 euro ε???
Να ξεκινήσω να μαζεύω δλδ, χαχαχα!!!