Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ολόκληρη η συνέντευξη Buffon: εύχομαι να συνεχίσω για όλη μου την καριέρα στη Juve


Το βράδυ της Παρασκευής ο Gianluigi Buffon μίλησε κατ' αποκλειστικότητα στο Sky Sport και από εκεί δήλωσε ότι προσωπικά θέλει να μείνει εφ' όρου ζωής στη Juventus ενώ ξεκαθάρισε και ορισμένα άλλα θέματα που τροφοδότησαν τις εφημερίδες τους τελευταίους μήνες, όπως το γιατί δεν πήγαινε στο Vinovo, τις σχέσεις του με τον Del Neri και τον Storari, το τι πιστεύει για τον Del Piero. Ιδού το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:

Εμπιστοσύνη και ελπίδα


Καλώς επέστρεψες Gigi. Ποιά ήταν η πρώτη σου αίσθηση όταν ξανάβαλες τα γάντια και ξαναγύρισες στο τέρμα;
Όταν ξανάβαλα τα γάντια ήταν πριν από ένα μήνα περίπου, επομένως ακόμα πριν μπορέσω να παίξω το πρώτο παιχνίδι. Σίγουρα υπήρχε λίγη συγκίνηση, αν και προπονιόμουν ακόμα μακριά από το Vinovo, ήμουν συχνά στο Isokinetic. Το γεγονός ότι φόραγα τα γάντια ήταν ένας μικρός σταθμός στον οποίο είχα φθάσει, που είχα πετύχει και που μου έδινε εμπιστοσύνη και ελπίδα.
Φοβήθηκες ποτέ; Φόβο ότι δεν θα επανερχόσουν, ότι δεν θα ήσουν εκείνος που ήσουν πρώτα, μακάρι κοιτώντας τα ρίσκα που σήμαινε μια επέμβαση σαν εκείνη στην οποία υποβλήθηκες...
Περισσότερο και από φόβο εγώ σεβόμουν πάντα όλους τους τραυματισμούς που είχα. Και είχα αρκετούς... Όπως λέω πάντα, όταν κάποιος έχει τη δυνατότητα να κάνει μια δουλειά σαν τη δική μου είναι σωστό να πληρώνει δασμούς και εγώ πιστεύω ότι απ' αυτή την άποψη τους πλήρωσα. Αλλά είμαι μοιρολάτρης και πιστεύω πως αν κάτι συμβαίνει, αν ένα πρόβλημα υπάρχει, μπορεί να λυθεί. Διαφορετικά δεν θα ήταν πρόβλημα.
Πριν το 2006 έμεινα με την ομάδα και υπέφερα
Τώρα έμεινα χώρια και γύρισα πιο ήρεμος στο παιχνίδι


Μου λες πώς έζησες τις μέρες της φυσιοθεραπείας, της δουλειάς στο γυμανστήριο μετά την επέμβαση;
Τους έζησα προσπαθώντας περισσότερο απ' οτιδήποτε να μην υπερφορτώσω τις νευρικές δομές, σε αυτή την περίπτωση το κεφάλι μου. Είναι αναπόφευκτο, το να μένεις έξω για έξι, εφτά μήνες -και μάλιστα για κάποιον σαν εμένα που είμαι συνηθισμένος να είμαι πάντα πιεσμένος, πάντα πρωταγωνιστής- δεν είναι εύκολο. Το έζησα δυνατά από την εμπειρία που είχα ωριμάσει πριν το Μουντιάλ 2006, όταν είχα τραυματιστει στον ώμο και ήμουν έξω πέντε μήνες. Σε εκείνη την περίπτωση είχα περάσει τη φάση της επανόδου πάντα μαζί με την ομάδα, ήμουν συνεχώς με τα παιδιά και πρέπει να πω ότι σε νευρικό επίπεδο είχα υποφέρει περισσότερο. Είναι αναπόφευκτο αφού ήμουν συνεχώς μαζί του να ακούω συνέχεια να γίνεται λόγος για τα ματς, για ό,τι συνέβαινε και δυστυχώς εγώ ήμουν έξω και δεν μπορούσα να είμαι πρωταγωνιστής σαν αυτούς. Αυτό το πράγμα το είχα ζήσει άσχημα.
Γι' αυτό το λόγο τώρα έμεινες στην άκρη;
Ναι, αυτή τη φορά το χειρίστηκα διαφορετικά και έφτασα πιο ήρεμος στο ραντεβού της επιστροφής στο γήπεδο, στο παιχνίδι.
Η Juve πέρυσι ήταν ένα βάσανο για όποιον είχε μια
έστω και μακρινή ανάμνηση της πραγματικής Juventus

Φέτος, ένα μείγμα που μπορεί...


Τι Juve άφησες τον Μάιο και τι Juve ξαναβρήκες τον Ιανουάριο;
Η Juventus του Μαϊου ήταν η Juventus που αναμφίβολα απέτυχε σε κάθε είδους στόχο. Μια Juventus που απογοήτευσε από όλες τις οπτικές γωνίες γιατί τα τελευταία παιχνίδια ήταν πραγματικά ένα βάσανο για όποιον είχε μια θολή ανάμνηση, έστω μακρινή, της πραγματικής Juventus. Εγώ πιστεύω πως εκείνο ήταν αναπόφευκτά το χαμηλότερο σημείο μας.
Και η σημερινή, τι Juventus είναι;
Αυτή είναι μια Juventus που χτίστηκε με τόσους νέους παίχτες, με πάρα πολλούς Ιταλούς, μερικούς πρωταθλητές, μερικούς εξαιρετικούς παίχτες, άλλα παιδιά που αναζητούν την καθιέρωση, επομένω είναι ένα μείγμα πραγμάτων που θα μπορούσαν να κάνουν, αν γίνει δουλειά με σωστό τρόπο και βρεθούν και μερικές τυχαίες καταστάσεις, μετά θα μπορούσε να βγάλει μια μεγάλη σεζόν όπως έγινε μέχρι πριν τρεις, τέσσερις κυριακές, πριν χάσουμε εκείνα τα δυο παιχνίδια στη σειρά. Τώρα ευτυχώς με το Bari επανήλθαμε και ελπίζουμε να συνεχίσουμε αυτή την πορεία.
Πώς αντιμετωπίζεις τις εκτιμήσεις που έγιναν για τους στόχους που μπορεί να πετύχει η Juventus? Scudetto, ζώνη Champions ή...
Πιστεύω πως δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι υπάρχουν ομάδες ή ότι υπάρχουν δυο ομάδες που πιθανόν ξεκινούν με προβάδισμα σε σχέση με μας, αυτό το γνωρίζουμε όλοι. Από εκεί και πέρα είναι σαφές ότι δεν πρέπει να καλύψουμε το κεφάλι μας ούτε να σκεφτόμαστε ότι ξεκινάμε ήδη ηττημένοι. Μια ομάδα σαν τη δική μας πρέπει να παίζει κάθε παιχνίδι, πάντα κάθε τουρνουά με τη συναίσθηση ότι είμαστε μια εξαιρετική ομάδα που μπορεί να γίνει μεγάλη. Αλλά το σημαντικό είναι να μην πιάσουμε το ιστορικά ελάχιστο της περυσινής χρονιάς. Αυτό για μένα μετράει πολύ.
Ποιά ομάδα είναι το φαβορί για το scudetto;
Το φαβορί; Για μένα η πιο δυνατή ομάδα είναι η Inter. Απόλυτα. Αλλά το φαβορί είναι η Milan γιατί ξεκίνησε καλύτερα από τους nerazzurri και γιατί κατά την αποψή μου η Inter φαλκιδεύτηκε για τρεις ή τέσσερις μήνες από πάρα πολλούς τραυματισμούς.
Με διαβεβαίωσαν τον Ιούνιο
ότι ήθελαν να συνεχίσουμε μαζί


Έχεις πει: αυτή την περίοδο πολλοί μίλησαν για μένα αλλά εγώ έμεινα σιωπηλός. Θα ήθελα λοιπόν να σου επαναφέρω ό,τι ειπώθηκε, ό,τι είπαμε, για σένα, και να σου ζητήσω τη δική σου θεώρηση. Ξεκινώ από το: "ο Buffon ήταν εξοργισμένος γιατί ο Storari αγοράστηκε πριν τραυματιστεί, επομένως γνωρίζει ότι ο σύλλογος ήθελε να τον πουλήσει". Αλήθεια ή ψέματα;
Ψευδέστατο. Με τη μέγιστη ηρεμία μπορώ να πω: εγώ είχα συναντηθεί από τον Ιούνιο με το νέο διευθυντή Marotta για να ξέρω τι είδους προοπτικές είχα και αν υπήρχε πρόθεση από πλευράς συλλόγου να συνεχίσουν μαζί μου και εκείνος με είχε διαβεβαιώσει ότι θα προχωράμε μπροστά και ότι και στο σύλλογο θα άρεσε να κρατήσω το ρόλο μου στη Juve. Από εκεί και πέρα είναι σαφές πως αφ' ης στιγμής τραυματίστηκα, είναι φυσικό ότι και αυτοί έπρεπε να πάρουν έναν τερματοφύλακα.
Η αλλαγή του Nista; Δικαίωμα του συλλόγου, θέμα τρόπου
Δεν υπάρχουν ψυχρές σχέσεις με κανέναν, με τον mister
μάλιστα αστειευόμαστε. Δεν ξέρω αν η αμοιβή μπορεί να είναι
πρόβλημα. Κάποιοι ποδοσφαιριστές δικαίως βγάζουν τόσα...


Προχωράω: "ο Buffon τα πήρε γιατί δεν επιβεβαιώθηκε ο γυμναστής των τερματοφυλάκων, και προσωπικός του γυμναστής, Alessandro Nista".
Όχι, ας πούμε ότι κατ' αρχήν πιστεύω ότι είναι κάτι παραπάνω από φυσικό να υπάρχει αυτού του είδους η τοποθέτηση από πλευράς συλλόγου, από τη στιγμή που φτάνει ένας νέος προπονητής όπως ο Del Neri και το τιμ του. Από εκεί και πέρα, οι συνθήκες/ο τρόπος κάνουν τα υπόλοιπα. Όμως, επαναλαμβάνω, εκείνο είναι ένα δικαίωμα που έχει ο σύλλογος.
Ακόμα: "Οι σχέσεις με το σύλλογο είναι ψυχρές, ο Buffon δεν είναι πια στο επίκεντρο του σχεδιασμού του club, όπως ήταν για την προηγούμενη διοίκηση".
Αυτά είναι πράγματα που πρέπει να ρωτήσετε το σύλλογο, εγώ για ό,τι με αφορά μίλησα με τον Andrea Agnelli και το διευθυντή Marotta, μίλησα συχνά με τον mister και ειλικρινά νομίω ότι πάντα εντόπισα μια κάποια εμΔπιστοσύνη απέναντι μου. Μια κάποια σημασία.
Δεν νιώθεις αυτή την ψύχρα στις σχέσεις;
Όχι, ψυχτές σχέσεις, όχι. Ειλικρινά, ακούω να λέγεται συχνά κάτι τέτοιο και όσον αφορά το mister αλλά εγώ με τον mister μιλάω συχνότατα, μάλιστα συχνά αστειευόμαστε κιόλας... Αν υπήρχε ψυχρή σχέση δεν θα είχα ούτε καν διάθεση να μιλήσω με κάποιο πρόσωπο, δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς.
Τελευταίο: "ο Buffon κερδίζει πολλά, ο σύλλογος πρέπει να τον πουλήσει".
Τι μπορώ να πω εγώ; Αυτή είναι άλλη μια συζήτηση για να την κάνετε με το σύλλογο. Εγώ δεν μπορώ να απαντήσω. Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα ή όχι. Σίγουρα πιστεύω ότι οι ποδοσφαιριστές είναι τυχεροί που βγάζουν τόσα, από την άλλη πιστεύω ότι υπάρχουν κάποιοι παίχτες για τους οποίους είναι σωστό και φυσικό να βγάζουν κάποια ποσά.
Έλαβες μια καταπληκτική εκδήλωση αγάπης από τους tifosi τη στιγμή της επανόδου σου στο γήπεδο: τι σημαίνει για σένα;
Ήταν μια από τις ομορφότερες στιγμές, απ' αυτές που με άγγιξαν περισσότερο απ' όταν είμαι στη Juventus, στα δέκα χρόνια στη Juve. Σε τελική ανάλυση ήμουν εντελώς έξω εφτά μήνες και ποτέ δεν ξέρεις ποια μπορεί να είναι η αντίδραση του φιλάθλου που δεν ξαναβλέπει. Είναι φανερό ότι η εκδήλωση που υπήρξε, απεριόριστης αγάπης απέναντι μου από το κοινό, ήταν κάτι στο οποίο δεν μπορεις να μείνεις ασυγκίνητος. Αυτό είναι λίγο αλλά σίγουρο.
H σχέση με τον Storari και τι θα τον συμβούλευε

Την Κυριακή όλο το γήπεδο αφιέρωσε μια ovation στον Marco Storari που σε αντικατέστησε αυτή την περίοδο και εσύ συμμετείχες σε αυτό το χειροκρότημα. Τι σχέση υπάρχει ανάμεσά σας;
Πολύ καλή, γιατί είναι ένα παιδί με το οποίο βρίσκεσαι καλά, μιλάς, δουλεύεις, αστειεύεσαι, γελάς και επομένως κατ' αρχήν πιστεύω ότι εκείνος από πλευράς χαρακτήρα έχει ιδιαιτερότητες παρόμοιες με τις δικές μου. Κατά τα λοιπά, 17 χρόνια στο ποδόσφαιρο, πιστεύω ότι τα έχω βρει σχεδόν με όλους τους συναδέλφους μου.
Τι συμβουλεύεις το Storari; Να φύγει ή να μείνει στη Juventus;
Ο Marco πρέπει να κάνει ό,τι θεωρεί καταλληλότερο. Είναι αρκετά μεγάλος για να ξέρει τι να κάνει. Μιλώντας αυτές τις μέρες, είναι σαφές ότι και εκείνος τονίζει ότι ήταν πάρα πολύ χαρούμενος που ήταν εδώ έξι μήνες, που έκανε πάρα πολύ καλά τη δουλειά του όπως και την έκανε, που δημιούργησε με το περιβάλλον και τους φιλάθλους μια εξαιρετική σχέση, όμως δικαίως είναι ένα φιλόδοξο παιδί, ένα παιδί που πιθανότητα τώρα που είναι 33/34 ετών νιώθει ότι είναι πλήρους ωριμότητας και μακάρι δεν θα ήθελε να σταματήσει ακριβώς τώρα. Αυτά είναι κατά την άποψή μου κίνητρα κάτι παραπάνω από δικαιολογημένα. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι, ξέρεις, η Juve είναι πάντα η Juve και να την αφήσεις είναι πάντα δύσκολο.
Το ξεκαθάρισμα με τον Del Neri: τι ειπώθηκε τότε

Ο Del Neri ξεκαθάρισε το νόημα εκείνων των δηλώσεων για σένα και τον Storari πριν ένα μήνα. Σε ρωτάω τι ένιωσες όταν τις άκουσες τις λέξεις και αν μίλησες μαζί του μετά τη συνέντευξη τύπου.
Εγώ τις δηλώσεις δεν τις είχα ακούσει, πρέπει να είμαι ειλικρινής. Σαφέστατα, με ειδοποίησαν την επόμενη μέρα ογδόντα χιλιάδες άτομα... Είναι φανερό ότι δεν μπορεί να σε ικανοποιεί όταν σε μια εφημερίδα, ή σε δυο ή σε τρεις αναφέρονται με τράστια γράμματα κάποια νέα αλλά πρέπει να είμαι ειλικρινής λέγοντας ότι την επόμενη μέρα ο mister με κάλεσε αμέσως στα αποδυτήρια και μου εξήγησε τους λόγους κάποιων φράσεών του και του γεγονότος ότι σαφώς και σε εσάς τους δημοσιογράφους βόλευε να τις μεταφέρουν με ένα τρόπο για να δημιουργηθεί μια κατάσταση. Πιστεύω ότι ήταν και μια κίνηση σεβασμού προς τον Storari και ήταν σωστό να ειπωθεί. Εγώ δεν έπαιξα ποτέ επειδή κάποιος μου χάρισε κάτι ή από ευγνωμοσύνη. Εγώ πάντα έπαιζα γιατί κατ΄αρχήν έδινα πάντα μια σημαντική συνεισφορά στην ομάδα μου όταν ήμουν καλά αλλά και όταν ήμουν λιγότερο καλά. Αφ' ης στιγμής δεν είμαι σε θέση να δώσω μια εξαιρετική συνεισφορά, είναι σωστό να αγωνιστεί κάποιος άλλος.
Έγινες capitano της Εθνικής πρακτικά ενώ βρισκόσουν στην αίθουσα εγχειρήσεων: νιώθεις ότι χρωστάς κάτι τώρα στον Prandelli;
Σίγουρα να τον ευχαριστήσω, είναι το ελάχιστο. Κυρίως σε συγκεκριμένες στιγμές κατά τις οποίες κάποιος βρίσκεται σε δυσκολίες σωματικές όπως ήμουν εγώ -αλλά και ψυχικές και νοητικές γιατί δεν ήταν καμιά βόλτα αναψυχής η επέμβαση στην οποία υποβλήθηκα- το να ξέρεις ότι υπάρχει κάποιος, και μάλιστα ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής, που εκφράζεται ενθουσιωδώς για σένα, είναι κάτι που σου δίνει δύναμη, σου ανεβάζει το ηθικό, σε κάνει να θες ακόμα περισσότερο να ανακτήσεις το ταχύτερο δυνατόν γιατί ξέρεις ότι σε περιμένουν και ξέρεις ότι υπάρχουν ακόμα για κάποια χρόνια, ελπίζω, σημαντικότατοι στόχοι για τους οποίους αξίζει να ξανασηκωθείς και να πας να παλέψεις. Πιθανότατα τότε κατάλαβα ότι ο κύκλος μου με την Εθνική δεν είχε ακόμα κλείσει και ότι υπήρχε μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και μεφάλες προσδοκίες. Όταν υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες στο πρόσωπό μου, μου αρέσει να απαντώ: "παρών".

Θα παίζω όσο παίζω στην Εθνική


Σε λίγες μέρες θα συμπληρώσεις τα 33 σου. Νιώθεις ότι για σένα ξεκίνησε ένα δεύτερο ημίχρονο της καριέρας σου, σαν το ατύχημα να λειτούργησε λίγο ως διαχωριστική γραμμή;
Μα, δεύτερο ημίχρονο... Εγω είχα διάφορα δεύτερα ημίχρονα, κατά την άποψή μου, στην καριέρα μου. Γιατί αναπόφευκτα, ήδη το γεγονός ότι ήρθα από την Parma στη Juve, δέκα χρόνια πριν, ήταν ήδη ένα δεύτερο ημίχρονο. Στην Parma ήμουν το αναττέλον άστρο, ήμουν το παιδί θαύμα που ήδη είχε κάνει εκπληκτικά πράγματα ενώ στη Juve έπρεπε να καθιερωθώ σε μια πολύ μεγάλη ομάδα, σε μια πολύ μεγάλη πραγματικότητα και όλα αυτά έγιναν. Μετά ήρθε η νίκη στο Μουντιάλ του 2006, η serie B μετά από ένα μήνα, η επιστροφή στην Α, η αναγέννηση της Juve, η συμπλήρωση των τριάντα μου, ο τραυματισμός, τώρα τα 33 (σ.σ. στις 28 Ιανουαρίου)... Η καριέρα μου χωρίζεται σε σταθμούς πολύ σημαντικούς.
Ως πότε θες να συνεχίσεις να παίζεις;
Θέλω να παίζω όσο θα είμαι στην Εθνική, αυτό είναι λίγο αλλά σίγουρο και αν στην Εθνική καταφέρω να μείνω για πάνω από δυο χρόνια -μακάρι, αν κατάφερνα να φτάσω στο επόμενο Μουντιάλ- και αν μετά δεν με ξανακαλούσαν, θα μπορούσα και να σκεφτώ εκεί κοντά να διακόψω. Σίγουρα πάντως η Εθνική θα υποδείξει με τρόπο σημαντικό τους χρόνους μου.

Η Alena και τα παιδιά


Υπάρχε κάτι που ξαναανακάλυψες, εννοώ με θετική έννοια, αυτούς τους μήνες διαφορετικής ζωής, μακριά από τα γήπεδα, τις κυριακές χωρίς ποδόσφαιρο;
Ένας μεγάλος φόβος που έχουν πρόσωπα σαν εμάς, καθημερινά απασχολημένα με μεγάλη ένταση, είναι να σταματήσεις μια μέρα να είσαι κάτω από τόση ένταση και να πεις "ποιος ξέρεις αν στο σπίτι καταφέρω να διάγω μια φυσιολογική ζωή, με ένα φυσιολογικό πρόσωπο, με τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου...". Αυτός ήταν ένας φόβος που ειλικρινά είχα και εγώ. Πρέπει να πω ότι εγώ αυτή την κατάσταση την αντιμετώπισα με περιέργεια και στο τέλος είπα ότι η οικογένεια που με τη γυναίκα μου στήσαμε... το γεγονός ότι διάλεξα μια γυναίκα σαν αυτή... αποδεικνύεται μια σωστή επιλογή, πετυχημένη γιατί και όταν είμαστε τόσο πολύ μαζί δεν βαριόμαστε, συμφωνούμε. Αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Επομένως η οικογένεια ήταν πολύ σημαντικοί αυτούς τους μήνες: η Alena, οι γονείς σου...
Ναι, ήταν μεγάλοι. Γιατί δεν έχει νόημα να αρνηθείς, όταν έχεις συγκεκριμένους προβληματικές, όταν πιάνεται η καρδιά σου, όταν πλήττεται η περηφάνεια σου, καταφεύγεις πάντα στα πρόσωπα στα οποία έχεις απεριόριστη εμπιστοσύνη και που ξέρεις ότι δεν θα σε προδώσουν ποτέ. Όπως οι γονείς, οι αδερφές, η γυναίκα, τα παιδιά και εκείνοι οι δυο τρεις φίλοι που έχω.

Ο Ale θα αγωνιστεί και άλλο μαζί μας

Κατά την άποψή σου ο Del Piero την επόμενη σεζόν θα έπρεπε να παίζει ακόμα στη Juventus;
Πιστεύω ότι τελικά ο Ale θα αγωνιστεί και άλλο μαζί μας και πάνω απ' όλα θα έχει πάντα ένα σημαντικό ρόλο για μας. Ο ρόλος του όσο το σκέφτομαι είναι στο γήπεδο γιατί είναι ακόμα αποφασιστικός με τα παιξίματά του αλλά και έξω από το γήπεδο, ακόμα και μόνο για να διαδάσκει τους νέους που έρχονται στη Juve ή στους νέους τι είναι η Juve, τι να μεταφέρεις σε αυτά τα παιδιά γιατι τελικά και εγώ όταν έφτασα πριν δέκα χρόνια, αν δεν υπήρχαν υποδείγματα σαν τον Antonio Conte, τον Ciro Ferrara, σαν τον Paolo Montero, από τους οποίους μπορούσες να πάρεις κάτι σημαντικό και μοναδικό για τον κόσμο Juve, θα ήταν πιο δύσκολη η ένταξή μου. Αντίθετα, χάρη σε αυτά τα πρόσωπα που κουβαλάγανε χρόνια και χρόνια Juve, όλα ήταν πιο απλά.
Οι σημαίες υπάρχουν ακόμα

Εσύ και ο Del Piero νιώθετε λίγο σαν panda υπό εξαφάνιση: είσαστε οι τελευταίοι εναπομείναντες από τους πρωταθλητές κόσμου που αποφάσισαν να μείνουν στη Β, είσαστε οι τελευταίες σημαίες...
Panda σίγουρα γιατί κατοικούμε στον κόσμο Fiat. Αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι ανάμεσα σε μέα, τον Del Piero και άλλες περιπτώσεις όπως ο Totti ή ο Materazzi στην Inter, o Zanetti, τέλος πάντων υπάρχουν πάρα πολλοί παίχτες που που έφτιαξαν και φτιάχνουν την ιστορία των συλλόγων τους. Είναι φανερό εδώ και κάποιο καιρό ακούς τον κοσμο να λέει πως οι σημαίες δεν υπάρχουν πια αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι σημαίες κατά την άποψή μου υπάρχουν ακόμα. Μετά κάποιες φορές είναι αυτό το ποδόσφαιρο business που κάνει έτσι ώστε να μην μπορούν να υπάρχουν. Αλλά μερικές φορές όχι επειδή εξαρτάται αποκλειστικά από τους ποδοσφαιριστές αλλά από τη θέληση τόσων προσώπων, συμπεριλαμβανομένου του συλλόγου. Επομένως, δεν μπορεί να ειπωθεί πως για το γεγονός ότι δεν υπάρχουν σημαίες ευθύνεται μόνον ο παίχτης. Εγώ πιστεύω ότι εξαρτάται από το ποδόσφαιρο συνολικά το οποίο άλλαξε.
Και αυτό θα συμβεί και με σένα;
Όχι, εύχομαι πως όχι. Εύχομαι να μπορέσω να συνεχίσω για όλη μου την καριέρα στη Juve.
Του χρόνου ο Buffon θα παίζει στη Juventus;
Δεν βλέπω γιατί όχι. Πιστεύω ποως ναι, με την έννοια ότι σήμερα οι προτάσεις για να συνεχίσω υπάρχουν όλες, και επειδή έπαιξα μόνον 2 παιχνίδια, αφήστε με να παίξω τουλάχιστον 15 για να έχουμε λίγες βεβαιότητες. Να, αυτό είναι εκείνο που μου εύχομαι. Από εκεί και πέρα, είμαστε κάτω απ΄αυτό τον ουρανό και αρκεί να έχουμε υπομονή. Αλλά πιστεύω ότι οι δυνατότητες υπάρχουν.
Καλώς επέστρεψες, Gigi!

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: