Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπητέ Αη Βασίλη

Ένα γραμματάκι από το Ju29ro (Juventinovero) blog, υπογεγραμμένο από ένα tifoso juventino. Νομίζω ότι θα το προσυπογράφαμε όλοι...
Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,
ίσως είναι λίγο αργά για το γραμματάκι αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Στην πραγματικότητα αν σου γράφω είναι περισσότερο από απελπισία παρά από κάτι τις άλλο. Βέβαια, δεν είναι ότι καλύτερο αλλά ελπίζω ότι εσύ θα μπορέσεις να καταλάβεις. Προς θεού, δεν είναι από αγνωμοσύνη, φέτος ήσουν γενναιόδωρος και με το παραπάνω. Ποιός ξέρει πόσο σου στοίχισε να μας χαρίσει εκείνες τις "νέες" παλιές υποκλοπές! Πολύ, πιστεύω.
Ε, τώρα πιά σε ξέρω, είσαι ένας πονηρούλης εσύ, στοιχηματίζω ότι τα συμφώνησες με εκείνη τη γριά αλεπού τον Moggi, μακάρι μιλώντας μέσω καμιάς sim φινλανδικής ή εκείνης της χώρας όπου βρίσκεσαι εσύ.
Ξέφυγα όμως, ας έρθουμε λίγο στο φετινό δώρο. Είδα ότι στο παρά πέντε μου έφερες ήδη την παλιά Inter, εκείνη που αλλάζει τους προπονητές σαν τα πουκάμισα. Πρέπει να πω ότι μου έλειψε αλλά δεν φτάνει. Και ούτε μου φτάνει να ξανάχω την παλιά μου Juventus, εκείνη που γράφει Agnelli. Ωραία δώρα, δεν είμαι αγνώμονας αλλά, κάνε υπομονή, δεν μου φτάνουν ακόμα. Σε τελική ανάλυση μου φαίνεται πως είναι το ελάχιστο αφού σε αθλητικό επίπεδο μας γέμισες κάρβουνο τους πρώτους έξι μήνες, ανάμεσα στη χειρότερη Juve όλων των εποχών και μια Inter σπρωγμένη στην τριπλέτα με τη βοήθεια διαφόρων "μικρών δώρων" (και πόσα της έκανες!). Να, θα έλεγα ότι ως tifoso juventino και μόνο υπομένοντας όλα αυτά, είμαι αρκετά καλός. Μα τι λέω αρκετά, πολύ μα πολύ καλός.
Υπάρχει λοιπόν εκείνη η υπόθεση των scudetti που εδώ και τέσσερα χρόνια περιμένουν να επιστρέψουν πίσω. Σου το είπα, σου γράφω από απελπισία γιατί αν καθόμαστε εδώ και περιμένουμε την Ομοσπονδία, ζήσε Μάη μου... σκέψου ότι μόνο για την ανάκληση ενός χάρτινου scudetto από την Inter υπάρχει ένα υπόμνημα που περιμένει απάντηση πάνω από 200 μέρες. Τώρα που θα απαντήσουν θα μου 'χει βγει μια ωραία άσπρη γενειάδα σαν τη δική σου.
Και έπειτα, δεν είναι καν δώρο αυτό που σου ζητάω. Πρόκειται μόνο για την επιστροφή κάτι τις στο νόμιμο ιδιοκτήτη. Να, την βλέπεις την απελπισία; Κάθομαι εδώ και σου γράφω να μας χαρίσεις κάτι που είναι ήδη δικό μας! Μα πώς γίνεται; Παράδοξο...
Όπως και να 'χει, σου εύχομαι ευτυχισμένα Χριστούγεννα.

Με αγάπη

Ένας tifoso juventino.

P.S. Sχεδόν ξεχνούσα να το γράψω, στην περίπτωση που μου έκανες πραγματικά αυτό το δώρο, πρόσεξε, τα scudetti μην τα αφήσεις κάτω από το δέντρο για κανένα λόγο, διαφορετικά είμαστε φτου και από την αρχή! Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: