Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Όταν Galliani, Meani μιλούσαν απευθείας με τον διαιτητή του Milan-Juve, Collina...

...και εκείνος εξηγούσε ότι τελικά κακώς διαμαρτυρόταν γιατί δεν υπήρχε πέναλτυ κατά της Juve αλλά αποβολή παίχτη της Milan που δεν έδωσε λόγω καλής διάθεσης...
Φανταστείτε την ομάδα του συνταγματάρχη Auricchio το 2006, εκεί που κάνει τις υποκλοπές, να άκουγε, ας πούμε τον Giraudo μια μέρα μετά το ματς να τηλεφωνεί στον διαιτητή του παιχνιδιού και μετά φανταστείτε τον εν λόγω διαιτητή να τηλεφωνεί στον Moggi για να δικαιολογηθεί για το επεισόδιο που την προηγούμενη μέρα ο Giraudo είχε θεωρήσει πέναλτυ που δεν δόθηκε. Φανταστείτε τον διαιτητή να λέει ότι τον κάλεσε ο "νούμερο ένα" και ότι ήταν "πολύ χαριτωμένο/ευγενικό" και στη συνέχεια να ζητά να μιλήσει με τον Capello για να του εξηγήσει. Ε λοιπόν, δεν χρειάζεται να φανταστείτε τίποτε (ούτε τι θα είχε γίνει στα media και στη δίκη του 2006) διότι απλούστατα όλα αυτά μπορείτε να τα ακούσετε (εδώ) μόνον που στη θέση των ονομάτων που προαναφέρθηκαν θα πρέπει να βάλετε: Collina, Meani (ο υπεύθυνος διαιτητών της Milan), Galliani και Ancelotti. Και, βέβαια, δεν θα πρέπει να περιμένετε αυτό το τηλεφώνημα να έχει προβληθεί στα media ή να έχει συμπεριληφθεί στη δικογραφία που έστειλε τη Juve στη Β... Απολαύστε τώρα το τηλεφώνημα της Δευτέρας 9 Μαϊου 2005 (11.50), μια μέρα μετά το Milan-Juventus 0-1 όπου έπρεπε να έχει αποβληθεί ο Nesta για φάουλ στο Nedved και αμέσως μετά στον Camoranesi.

Oι φάσεις για τις οποίες γίνεται κουβέντα στο τηλεφώνημα, τα φάουλ του Nesta, το χτύπημα του Inzaghi στον Thuram, οι φάσεις που αφορούν τη Juventus. Και μετά οι δηλώσεις του Maldini ("πολύ καλή η διαιτησία, εγώ δεν είδα τίποτε") και του Galliani που διεκδικεί το πέναλτυ... Και η επισήμανση στο στούντιο ότι η Juve μπορεί να διαμαρτύρεται για μια ή και δυο αποβολές που δεν υπήρξαν....

Ακούστε παρατηρώντας στη φωτογραφία στην αρχή του κειμένου την κίνηση που κάνει ο αξιότιμος Galliani...

Τι λένε για το επεισόδιο με τον Cafu και τον Cannavaro

Ο Collina υπερασπίζεται τις αποφάσεις του

και κάνει λόγο για "τηλεοπτικό πέναλτυ", των media...


Meani:
τι λες;
Collina:
Mah…
Meani:
Μα εγώ λέω ότι κατά την άποψή μου εκεί κάποιος μπορεί να ερμηνεύσει ότι αυτός εκεί με τα χέρια κάπως σπρώχνει...
Collina:
Μπορώ να πω... μπορώ να πω αυτό που και χθες είπε όταν με ρώτησες σε τι αναφέρονταν όταν διαμαρτύρονταν…
Meani:
Ναι;
Collina
: Εφώ σου απάντησα: ‘Mα, θέλανε χέρι του Cannavaro’.
Meani:
Ναι, ναι.
Collina:
Εγώ δεν σου έκανα την παραμικρή αναφορά σε αυτό
Meani:
Όχι, όχι.
Collina:
Για ένα μοναδικό λόγο, ότι για μένα το επεισόδιο του Cafù, στο γήπεδο, δεν υφίστατο...
Meani:
Εσύ δεν μπορείς να το δεις.
Collina:
θα σου πω κάτι παραπάνω: αν πρόσεξες στο γήπεδο... και αμέσως μετά από αυτό το επεισόδιο υπάρχει μια αντικατάσταση…
Meani:
Ναι…
Collina:
Υπάρχει μια αλλαγή, ένα λεπτό κατά το οποίο το παιχνίδι έχει σταματήσει…
Meani:
Βέβαια
Collina: Κια εγώ κοίταζα τους πάγκους.
Meani:
Eh…
Collina:
Και στον πάγκο της Milan δεν υπήρξε ένας που να γκρίνιαξε για κάτι, όπως και κανένας παίχτης στο γήπεδο, γιατί διαφορετικά, με το παιχνίδι σταματημένο, σε μια αλλαγή, κάποιος έρχεται να σου πει κάτι.
Meani:
Ναι, κανείς δεν αντιλήφθηκε τίποτα.
Collina:
Σταμάτησαν, σταμάτησαν να μιλήσουν ο Cafu με τον Zambrotta και έναν άλλο της Juve, αυτοί οι τρεις να δίνουν εξηγήσεις επομένως αυτό είναι που… εγώ πραγματικά όταν ήμουν στο αυτοκίνητο και είχα το ραδιόφωνο που έλεγε: ‘η Milan διαμαρτύρεται για ένα πέναλτυ’, ήμουν, όχι πεισμένος, σούπερ πεισμένος…
Meani:
Ότι ήταν το χέρι.
Collina
: …ότι ήταν το χέρι του Cannavaro.
Meani:
Φυσικά.
Collina:
Γιατί κατά τα άλλα… γιατί ο διαιτητής, από εκεί που είμαι εγώ δεν βλέπω το ελάχιστο… πέρα από αυτό πάντως, όταν πρέπει να γίνει μια τηλεοπτική ανάλυση…Ότι ο Cafu πέφτει για εκείνο το πράγμα εκεί…
Meani:
Μα όχι, φυσικά, όχι, μα βέβαια…
Collina:
Δεν θέλω, δεν θέλω, ξέρεις… το άγγιγμα στη φανέλα υπάρχει, η φανέλα τραβιέται προς τον άλλο και αυτός πέφτει. Μου φαίνεται πως δεν υπάρχει τόση… τόσο… δηλαδή τόσο… κατάλαβες…
Meani:
Μα εγώ λέω… μα, κατά την άποψη μου…
Collina:
Αν εγώ είμαι… αν αυτός είναι… περισσότερο που εγώ είμαι… που εγώ είμαι όπου πρέπει να είμαι… μια μακρινή διαγώνια μπαλιά… αν εγώ είμαι (όχι)… αν αυτός είναι από τη μεριά μου και εγώ μακάρι βλέπω ένα τράβηγμα έτσι, γίνεται ένα τηλεοπτικό πέναλτυ, αλλά μακάρι, μακάρι κάτι διαφορετικό κάποιος μπορούσε να κάνει.
Meani:
Βέβαια.
Collina:
Αλλά από όπου είμαι εγώ, σου λέω, εκείνη η φανέλα που κινείται ακριβώς δεν…
Meani:
…δεν τη βλέπει.
Collina:
Γιατί ο Zambrotta την τραβάει με το αριστερό χέρι.
Meani:
Ακριβώς.
Collina:
…και καλύπτει τη φανέλα με το σώμα του.
Meani:
Ακριβώς.
Collina:
Ανάμεσα στα άλλα... ανάμεσα σταάλλα, αυτό που ξέρεις, με την έννοια του μετά είναι εύκολο να μιλάμε, αλλά εγώ εκεί έπρεπε να σφυρίξω φάουλ του Cafu.
Meani:
Ακριβώς.
Collina:
Αλλά ακριβώς επειδή δεν είδα την επαφή… η μπάλα μπήγε στον Buffon και εγώ άφησα να συνεχιστεί. Αν σφυρίξω εκεί…
Meani:
…εναντίον, τελείωσαν όλα. Αλλά, ακριβώς, κατά την άποψή μου αυτός σπρώχνει λίγο… ακριβώς.
Collina:
Αλλά εγώ λέω… εκεί δεν σφύριξα… γιατί… η μπάλα είχε πια χαθεί… την είχε ο Buffon, ή τέλος πάντων την είχε η Juve…
Meani:
Την είχε η Juve. Φτάνει.
Collina:
Σε εκείνο το σημείο δεν… γιατί το τράβηγμα της φανέλας δεν…
Meani:
Δεν το βλέπεις.
Collina:
Δεν φαίνεται. Από το γήπεδο σου λέω δεν το βλέπει… δεν το βλέπει κανένας.
Meani:
Ο μοναδικός που μπορεί να τη δει είναι ο Mitro, αλλά σωστά…
Collina:
Mitro.. είναι ο Mitro μήπως;
Meani:
Είναι ο Mitro, Mitro.
Collina:
Αλλά δεν είναι ένα πράγμα έτσι…
Meani:
Μα εγώ ακριβώς είπα… εκεί γιατί είναι ένας… γιατί ένας είναι πάντα, ας πούμε, πολύ καλής πίστης, γιατί αν ένας σου σφυρίξει το φάουλ του Cafu που βοηθιέται… όντως εκείνα τα φάουλ εκεί, εσύ λες εντάξει αλλά εκείνος πέφτει και κρατήθηκε από τη φανέλα, γιατί εσύ βλέπεις αυτός που μια στιγμούλα τον μετακινεί ο Cafu με τα δυο χέρια. Ο Zambrotta κάνει σαν κορμός, πέφτει, και όπως λες, με το αριστερό χέρι…
Collina:
Όχι, ο Cafu όμως… Ο Cafu όμως… Ο Cafu πέφτει όταν εκείνος τον έχει ήδη αφήσει.
Meani:
Ναι…
Collina:
Πέφτει… πέφτει κάνοντας ένας είδος...
Meani:
Στα γόνατα.
Collina:
…των ποδιών που δεν είναι σε κίνηση… Αν μου τραβήξεις τη φανέλα και εγώ πηγαίνω μπροστά, πρώτον, η φανέλα τεντώνεται, ενώ εκεί η φανέλα σηκώνεται. Και δεύτερον,πέφτω με τα πόδια που μένουν πίσω μου και το σώμα πάει μπροστά, δηλαδή, κατάλαβες, η δυναμική είναι εκείνη…
Meani:
Φυσικά, φυσικά.
Collina: με κάλεσε ο αρχηγός σου, ο Galliani,
πρέπει να ήταν ικανοποιημένος για την καλή μου διάθεση

Meani: ...που δεν απέβαλες το Nesta...

Collina: ήταν στο 30', μπορούσα να τον πετάξω έξω...


Collina: Όχι, αλλά σου ξαναλέω, αυτά είναι τηλεοπτικά πράματα, εγώ από το γήπεδο αυτά τα πράγματα δεν τα είδα στο παραμικρό όπως δεν τα είδε κανείς άλλος γιατί εγώ πρέπει να δώσω σημασία… απόψε το πρωί με κάλεσε ο αρχηγός σου… Ήταν η απόλυτη ευγένεια, ειλικρινά
Meani:
Ο Galliani; Χθες τα είχε πάει άγρια (era incazzato nero).
Collina:
Εντάξει αλλά ξέρεις, πιστεύω ότι αυτός… πιστεύω ότι αυτός… δηλαδή… είναι φυσικό να έχει κάποιες…
Meani:
Α ναι και επειδή δεν υπάχει τριγύρω όλος εκείνος ο κόσμος (σ.σ. για να παίξει τηλεοτπικό θέατρο, εννοεί)
Collina:
Μετά… ξανάρχομαι να σου πω, αν ένας καθίσει στο τραπέζι και αρχίσει να το σκέφτεται, γιατί τότε… δηλαδή κάποιος τα παίρνει (è incazzato) στο τέλος… αλλά πρέπει να ήταν ικανοποιημένος για την καλή διάθεση που έδειξα (però doveva esser contento di un po’ di buonsenso che ho usato).
Meani:
Για το Nesta, βέβαια… μα εγώ όταν είδα το φάουλ του Nesta, εγώ είπα..
Collina:
Ήταν το 30'… στο 30', μπορώ να τον πετάξω έξω...
Meani:
Ήταν έξω ε… μα εγώ ξέρεις…
Collina:
…τι κάνω; Επηρεάζω... επηρεάζω ένα παιχνίδι σαν αυτό πετώντας έξω το Nesta για ένα σκατό (cagata);
Meani:
Εγώ ξέρεις…
Collina:
... είναι ένα σκατό εκείνο.
Meani:
Εγώ ξέρεις που κατάλαβα ότι εσύ χρησιμοποιήσες την καλή διάθεση, όταν έξυπνα έδωσες μια εξήγηση, δεν ξέρω αν εκείνη στον πάγκο της Juve, λέγοντάς τους: ‘Mα πηγαίνει προς τον εξτρεμ’ και είπε: ‘Ahia, τους βγάζω έξω την εξήγηση για να τους κρατήσει ήρεμος και να μην του τα σπάσουν’. Γιατί εγώ, όταν είδα εκείνο το φάουλ, είπα: ‘Madonna, τώρα τον πέτάει έξω’, ξέρεις, εκείνο το αίσθημα, μετά είδα ότι έφτασες εκεί… έκανες… έκανες να περάσουν εκείνα τα 3-4 δευτερόλεπτα με τις κινήσεις, μετά όταν κάποιος, δεν ξέρω αν ήταν ο παίχτης ή ο πάγκος, σου είπα κάτι εσύ έκανες σήμα ότι πήγαινε προς τα έξω.
Collina:
Όχι, αντίθετα του είπα ότι διασταυρώθηκαν πάνω στη δυναμική.
Meani:
Ακριβώς, ακριβώς… ναι, ξέρω ότι τους έδωσες μια εξήγηση.
Collina:
Το Nesta τον προλαβαίνει ο Camoranesi, και επομένως τον ξαναβρίσκει εκεί και δεν είναι ότι τον κρατέει από πίσω, τον αρπάζει με τα χέρια στα πλευρά…
Meani:
Ναι, στα πλευρά…
Collina:
και τον σπρώχνει, τον τραβάει λίγο, δεν μου δέιχνει επικίνδυνο, δεν είναι ένα από εκείνα τα πλατωνικά τραβήγματα ας πούμε…
Meani:
Πάντως, είναι ένα κόκκινο που αν το δείξεις κανείς δεν μπορεί να σου πει τίποτα.
Collina:
Beh, μακάρι ο Galliani θα τα πάρει (s’incazza) αλλά... αλλά...
Meani:
…οι εφημερίδες θα πουν: ‘Eh ναι αλλά διπλή κίτρινη'...
Collina:
Πάντως, μπορεί να σταθεί…
Meani:
Ξέρεις κατα την άποψή μου ποιος σου έκανε την καλύτερη εξέταση; Διάβασες;
[...]
Galliani: πάντα φίλοι...

Meani: Τι σου είπε (σ.σ. ο Galliani);
Collina
: Ήταν χαριτωμένο, μου είπε: 'Εγώ σας κάλεσα αποκλειστικά γιατί διάβασα σήμερα το πρωί ότι Εσείς και η Milan δεν θα είσαστε πια φίλοι"...
Meani:
Άντε...
Collina:
'Ήθελα να Σας πω ότι αυτές... με νευρίασαν αυτά τα πράγματα...'. Κοιτάξτε, εγώ δεν έχω αμφιβολίες γι' αυτό, ούτε προσωπικά για Σας ωςν Adriano Galliani ούτε από τη σκοπιά του Διευθύνοντος Συμβούλου της Milan, επομένως... Εσείς... με χαροποιεί που με καλέσατε. 'Δεν θέλω με τίποτα να μιλήσω για το χθεσινό παιχνίδι'. Όχι, αν θέλετε μππορούμε να μιλήσουμε, αλλίμονο. 'Όχι, όχι, δεν έχει σημασία, δεν είναι ότι... δεν ήθελα νας Σας καλέσω γι' αυτό'. Είπα: κοιτάξτε, με ικανοποιεί, είναι δεκαπέντε χρόνια που γνωριζόμαστε κλπ. Ανάμεσα στα άλλα, ελπίζω μια μέρα να έχω τη χαρά Εσείς να μου μιλάτε στον ενικό, γιατί μου μιλάνε τόσοι άλλοι στον ενικό, από τον Giraudo μέχρι άλλους που πάντως είναι στο ποδόσφαιρ και θα μου άρεσε αν Εσείς πραγματικά... θα το θεωρούσα ως ένα σημείο όπου φτάνουμε, του είπα. Μου κάνει: 'Κοίτα, από σήμερα... από σήμερα θα κάνουμε έτσι. Αλλά, δεδομεένου ότι εγώ είμαι πιο γέρος από σένα, δεν θέλω να κάνω το γέρο που μετά... (ακατανόητο) από το Εσείς. Οπότε θα πρέπει να μου μιλάς στον ενικό..." και λοιπά και λοιπά, οπότε... τον ευχαρίστησα ανάμεσα στα άλλα... τον ευχαρίστησα για εκείνο που είπε ο Maldini που ήταν πολύ χαριτωμένο, πολύ σωστό. Τον ευχαρίστησα για εκίνο που είπε ο Ancelotti, γιατί και χθες το βράδυ ο Ancelotti...
Meani:
Μια ωραία συνέντευξη την έδωσε και ο Maldini, την είδες εκείνη του Maldini;
Collina:
Είπα, τον ευχαρίστησα: ήθελα να Σας ευχαριστήσω για τον Maldini, για αυτό που είπε ο Maldini χθες βράδυ, που ήταν πραγματικά χαριτωμένο.
Meani:
Φυσικά: 'Διαιτήτευσε πολύ καλά. Ήταν, ήταν καλός. Και τα επεισόδια, αν ξεκινήσουμε να λέμε για τα επεισόδια δεν θα τελειώνουμε ποτέ".
Collina:
..."Και έπειτα πρέπει να πω την αλήθεια: Σας ευχαριστώ για τελικά έχετε τις απόψεις Σας, αλλά πάντως τις... τις εξωτερικεύσατε με τρόπο πολύ..."
Meani:
...γαλήνιο.
Collina:
... "σωστό. Και επομένως δεν μπορώ διόλου να διαμαρτύρομαι, δεν μπορώ παρά να σας ευχαριστήσω.... μου είπε..."...

Η κουβέντα για το μέλλον του Collina ως αρχιδιαιτητή:

Galliani: μην μας το κάνετε αυτό και φύγετε στην Αγγλία,

εσείς, εγώ και ο Carraro πρέπει να μιλήσουμε οπωσδήποτε


Meani: Mα πές μου, αποφάσισες τι θα κάνεις όταν μεγαλώσεις ή όχι;
Collina:
Και εσύ;! Και εσύ;! Μόλις με πήραν από το Sky για να μάθουν (σ.σ. είναι η εποχή που ο Collina ακούγεται για επόμενος αρχιδιαιτητής και για να βγει χρειάζεται τη στήριξη του Galliani)... Μμμμ... Άφησα το πιο ανοιχτό... το πιο ανοιχτό...
Meani:
Αλλά η Repubblica τις προάλλες έγραψε ένα άρθρο εντελώς...
Collina:
Ο αρχηγός σου, ο αρχηγός σου... σήμερα το πρωί μου είπε: 'Πάντως, πέρα από τα πέναλτυ, των μη πέναλτυ, το πράγμα που με στεναχωρεί πιο πολύ είναι που Εσείς θα πάτε στην Αγγλία" (σ.σ. έτσι ακουγόταν τότε, τώρα πήγε στην Uefa)...
Meani:
Είναι αλήθεια.
Collina:
"Εσείς δεν πρέπει να, Εσείς δεν πρέπει να μας κάνετε κάτι τέτοιο"...
Meani:
Mα εσύ, ήρθαν μαζί σου ήδη σε επαφή από την Αγγλία;
Collina:
Έλα, δεν μπορώ...
Meani:
Eh?
Collina:
...για να είμαι σωστός δεν μπορώ, δεν μπορώ να σου το πω, έλα... Κια γι' αυτό μου είπε: 'Εγώ και εσείς με τον Carraro πρέπει να μιλήσουμε οπωσδήποτε"... Όποτε θέλετε, μόλις τελειώσει το campionato... αυτό μας έλειπε, ευχαρίστως.
[.....]
Υπενθυμίζεται πως ο Moggi κατηγορήθηκε ότι έστησε την "παράγκα" για να... εκλέξει τον Carraro και τον Galliani που όμως δεν ήταν μέλη της συμμορίας του. Δηλαδή, συνωμοτούσε για να εκλέξει τους αντιπάλους του που προσπαθούσαν να κάνουν ζημιά στη Juventus... Σήμερα ο ίδιος ο Moggi είπε πως ακούγοντας όλα αυτά τα τηλεφωνήματα που ανακάλυψε η υπεράσπισή του συνειδητοποίησε ότι δεν γνώριζε τον κόσμο του ποδοσφαίρου όπως νόμιζε... και τόνισε ότι "η ιστορία της Calciopoli πρέπει να ξαναγραφτεί" ενώ σημείωσε μετάτα χθεσινά αποτελέσματα ότι η Inter τελείωσε "και για να ξανακερδίσει ο Moratti ίσως να έχει ανάγκη μιας νέας calciopoli"...
Να μιλήσω μες τον Ancerotti!
Βεβαίως, θα τον ειδοποιήσω...


Collina: Ανάμεσα στα άλλα, ανάμεσα στα άλλα, ο λόγος του τηλεφωνήματός μου ήταν αν κατάφερνες να με κάνεις να μιλήσω δυο λεπτά στο υηλέφωνο με τον Ancelotti...
Meani:
Sì...
Collina:
Διάβασα σήμερα το πρωί τις δηλώσεις που έκανε...
Meani:
Λοιπόν, θα κάνω το εξής....
Collina:
Θα μου άρεσε να τον ευχαριστήσω για τις...
Σε συνέχεια, ο Meani τηλεφωνεί στον Coillina και του λέει ότι μίλησε με τον Ancelotti και του είπε πως θα τον πάρει γιατί ο προπονητής δεν σηκώνει κινητά που δεν γνωρίζει...
Το "Ju29ro.com" επισημαίνει πως αυτό το τηλεφώνημα, αποκαλυπτικότατο σχέσεων και εξουσιών, δεν έχει ποινική σημασία αν δεν έχουν πολύ ελαφρύτερα του Moggi. Αν όμως ήταν ποινικά κολάσιμα (και στο αθλητικό δικαστήριο) τα άλλα (για τις φανέλες που ήθελε ο De Santis) τότε αυτό που δείχνει έναν Collina να χαρίζεται στη Milan στην αναμέτρηση scudetto για να πουλήσει την καλή του διάθεση μετά...
Η ιστορία πρέπει να ξαναγραφτεί. Και κάποιος αρμόδιος να ζητήσει από τον Auricchio και τους carabinieri του να εξηγήσουν πώς ένα τέτοιο τηλεφώνημα πέρασε απαρατήρητο και γιατί δεν μπήκε στην δικογραφία...

Πηγή: Ju29ro.com

6 σχόλια:

bianconera είπε...

Είχα μια φλασιά τώρα... ο Collina όσο ήταν ακόμα διαιτητής δεν είχε κάνει μια διαφήμιση για την Opel που τότε εντελώς τυχαία ήταν χορηγός της Milan?

Un Gobbo ad Atene είπε...

Αυτή εδώ εννοείς, προφανώς...

Un Gobbo ad Atene είπε...

Και για να ακριβολογούμε (αν και το σχόλιό σου ήταν κευθύβολο και ακριβοδίκαιο, biancobera): όταν ο Collina υπέγραψε το συμβόλαιο η σεζόν είχε τελειώσει (ήταν δηλαδή η χρονική στιγμή που θα συζητούσαν με Carraro, Galliani...) και το γεγονός ότι η Opel ήταν χορηγός της Milan θεωρήθηκε ότι δημιουργούσε σύγκρουση συμφερόντων οπότε παραιτήθηκε ΜΕΤΑ την αποκάλυψη της συμφωνίας...

Τυχαία όλα αυτά; Ο καθένας ακούει και κρίνει...

bianconera είπε...

Όπως ακριβώς το έγραψες Gobbo... όλα ΜΕΤΑ γίνονται... ξέρουμε μήπως σε ποιό στάδιο βρίσκεται η διαδικασία της δίκης? ( αν και με τον χαμό που γίνεται πρέπει να είναι λίγο δύσκολο να προσδιοριστεί...)

Un Gobbo ad Atene είπε...

Σήμερα είναι προγραμματισμένο να εξεταστούν οι τελευταίοι μάρτυρες και να ενσωματωθούν τα νέα τηλεφωνήματα που ανακάλυψε η υπεράσπιση. Στις επομενες συνεδριάσεις, το λόγο θα πάρουν κατηγορούμενοι και δικηγόροι.

Η πρόεδρος Casoria βιάζεται. Από τις σχετικά πρώτες συνεδριάσει έδειξε να κατάλαβε σε πόσο σαθρές βάσεις στηρίζεται το κατηγορητήριο και γι' αυτό είχε πει, από τότε, ότι η δικαιοσύνη έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί...

Δύσκολο να έχουμε κατάληξη φέτος αλλά μάλλον στις αρχές του 2011 και πάντως, όπως φαίνεται, πριν μιλήσει η Ομοσπονδία...

bianconera είπε...

Ευχαριστώ πολύ Gobbo