Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Με την ιστορία οδηγό...

2005 (χρονιά του 29ου scudetto), στις 2 Οκτωβρίου: Juventus-Inter 2-0 με Trezeguet, Nedved. Ήταν η 6η αγωνιστική και ήταν η έκτη συνεχόμενη νίκη...


Στα 214 παιχνίδια με την Inter, η Juventus έχει κερδίσει -επάξια στο γήπεδο- τα 95, έχει 52 ισοπαλίες και 67 ήττες με 307-270 γκολ. Πλήρης ιστορική αναδρομή, με αναφορά στους μύθους που επικαλείται η Inter, εδώ.
Mε Amauri στο San Siro
Chiellini: δεν θα πήγαινα ποτέ στην Inter

Τελικά ο Amauri τα κατάφερε και θα είναι στην διάθεση του Del Neri για το αυριανό ματς -ο mister απάντησε πως "αν είναι έτοιμος θα παίξει" προτιμώντας να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά του όσον αφορά στη σύνθεση της ομάδας που θα παρατάξει. Εκτός αποστολής ο Rinaudo. Ο πλήρης κατάλογος των παιχτών που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή: 2 Motta, 3 Chiellini, 4 Felipe Melo, 5 Sissoko, 8 Marchisio, 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 11 Amauri, 13 Manninger, 14 Aquilani, 18 Quagliarella, 19 Bonucci, 20 Lanzafame, 21 Grygera, 23 Pepe, 25 Martinez, 27 Krasic, 29 De Ceglie, 30 Storari, 31 Costantino, 33 Legrottaglie.
"Ποτέ. Εγώ τη Juve την έχω μέσα μου και δνε θα μπορούσα να με δω με εκείνη τη φανέλα πάνω μου. Είναι ο λόγος για τον οποίο εκτίμησα την επιλογή του Burdisso: ένας που έπαιξε στην Inter και τη Roma δεν μπορεί να έρθει στη Juve. Στη ζωή χρειάζεται συνέπεια": έτσι απάντησε ο Chiellini στην ερώτηση αν θα πήγαινε στην Inter... O Chiello χαρακτήρισε σημαντική κίνηση του συλλόγου την πρόθεση ανανέωσης του συμβολαίου του ως το 2015 ενώ στην ερώτηση αν ετοιμάζεται να διαδεχτεί τον Del Piero ως capitano απάντησε: "όταν θα έχω 17 χρόνια στη Juve στις πλάτες μου ίσως ναι. Ο Del Piero ήταν και είναι η σημαία μας, μετά από εκείνον υπάρχει ο Buffon. Εγώ είμαι μόλις στον 6ο χρόνο, έχω ακόμα δουλειά μπροστά μου. Αλλά είμαι καλά και είμαι ευτυχσιμένος".
Del Neri: δεν υπογράφω ποτέ για την ισοπαλία

"Πρέπει να δώσουμε το μάξιμουμ με ένταση και θέληση" τόνισε ο Del Neri στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου πριν το ματς όπου σημείωσε ότι η φυσική κατάσταση της ομάδας είναι εξαιρετική αλλά και ότι τέτοια παιχνίδια κρίνονται στον ψυχολογικό τομέα. Ο Del Neri απάντησε ότι "δεν υπογράφω ποτέ για την ισοπαλία. Ποτέ" εννοώντας ότι η ομάδα στοχεύει στη νίκη -την ίδια ώρα που ο Benitez σημείωνε πως "θα είναι δύσκολο να νικήσει η ομάδα του αλλά μπορεί και να τα καταφέρει". Ο Del Neri τόνισε ακόμα ότι από το ματς στο Μάντσεστερ μπορεί να πηγάσει θετική ενέργεια και στην ερώτηση ποιά θα είναι τα όπλα κατά της Inter είπε: "τα ίδια με όλα τα παιχνίδια. Πιστεύω ότι μπορεί να είναι θεμελιώδες να έχουμε μεγάλη ορμητικότητα και μεγάλη ένταση".

Benitez: δύσκολο να νικήσουμε...

Σε ερώτηση για την ανοιχτή επιστολή του Andrea Agnelli, ο ισπανός είπε πως "χρειάζεται να χαμηλώσουμε τους ρυθμούς στην εξέδρα και να τους υψώσουμε στο γήπεδο". "Προέρχομαι από για χώρα όπου μπορείς να είσαι χωρίς προβλήματα στο γήπεδο. Inter-Juve είναι ένα σημαντικό παιχνίδι και έχουμε την ευκαιρία να δείξουμε στον κόσμο ότι μπορεί να υπάρξει αντιπαράθεση με σεβασμό των άλλων", συμπλήρωσε ο Benitez που δεν θα έχει στην διάθεσή του Pandev, Samuel. Zanetti ενώ μπήκαν στην αποστολή Julio Cesar, Lucio και Milito: "αν είναι στη λίστα σημαίνει ότι είναι καλά και μπορούν να αγωνιστούν", ισχυρίστηκε.

Πηγή: JuWorld.net, Juventus.com, Tuttosport, Gazzetta dello Sport

2 σχόλια:

magica juve είπε...

α ρε μεγαλε κιελο...μονο εσυ αξιζεις μετα τον ντελ πιερο και μπουφον!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

m'arese to banner pou emfanizete sta 3:21... kaloooooo =)))))

John.The.Terrible