Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Del Piero: να ξαναγίνουμε η Juventus

H Juventus πρέπει να ανακτήσει την τιμή της. Σε αυτή τη σκέψη συνοψίζεται η παρέμβαση του capitan Del Piero στη σημερινή συνέντευξη τύπου στους δημοσιογράφους που παρακολουθούν την προετοιμασία της ομάδας στο Pinzolo: "πρέπει να ξαναγίνουμε η Juventus. Πριν σταματήσω θέλω να ξανακερδίσω κάτι", δήλωσε αποφασιστικά ο capitano.

Πριν σταματήσω, θέλω να κερδίσω κάτι

Το σκέφτομαι απ' όταν παίξαμε στη Serie B


"Πιστεύω ότι η σκέψη όλων μας δεν κατεθυύνεται σε ειδικούς στόχους, scudetto, Coppa Italia ή Europa League. Πρέπει να συγκεντρωθούμε στο να ξαναγίνουμε η Juventus από κάθε άποψη. Στο τέλος της χρονιάς πρέπει να είμαστε περήφανοι για όσα κάναμε: αυτό πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο της σεζόν μας", εξήγησε ο capitano bianconero. "Πρέπει να σκεφτόμαστε να παίζουμε, να τα δίνουμε όλα κάθε μέρα. Δεν αρκεί να πάμε καλά για 15 μέρες", προσθέτει ο Del Piero και αναφέρεται στον εαυτό του λίγους μήνες πριν συμπληρώσει τα 36 του: "εγώ είμαι καλά, είμαι φιλόδοξος, έχω ακόμα πάθος γι' αυτό το άθλημα. Χωρίς να ξεχνάμε το στόχο μας να ξαναγίνουμε η Juventus, πριν σταματήσω, θέλω να ξανακερδίσω κάτι. Αυτή είναι η σκέψη που έχω απ' όταν παίξαμε στη Serie B και θέλω να την υλοποιήσω", λέει.
Ωστόσο, δεν θέλει να ανοίξει το θέμα του συμβολαίου του, που λήγει στο τέλος της σεζόν: "Το μέλλον μου είναι καθαρό, απλό, διαυγές. Συλλογίζομαι μόνον αυτή τη σεζόν, δεν έχω προβλήματα και εντάσεις για το συμβόλαιο. Δεν υπάρχει καμιά διαπραγμάτευση με άλλες ομάδες. Καθάρισα το μυαλό μου για να είμαι συγκεντρωμένος μόνον σε αυτή τη χρονιά που είναι πολύ σημαντική για τη Juventus και για μένα και θέλω να την ερμηνεύσω με τρόπο ακόμα πιο μανιώδη απ' ότι συνήθως. Όλα αυτά τα χρόνια ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά για μένα. Σε πολλές περιπτώσεις σας εξέπληξα. Αυτή η χρονιά πρέπει να είναι διαφορετική και κυρίως θέλω να εκπλήξω εμένα τον ίδιο. Για μένα κάθε χρονιά είναι το έτος μηδέν. Πρέπει πάντα να βελτιώνεται ό,τι έγινε: δεν παίζεις με την ιστορία, αποφασίζει μόνον το γήπεδο", επισημαίνει.
Κάποιος στην αίθουσα του προτείνει μόλις σταματήσει να ακολουθήσει μια καριέρα παράγοντα σαν του Platini: "Το μέλλον μου μετά το ποδόσφαιρο είναι ένα χοντρό ερωτηματικό αλλά νιώθω ακόμα ποδοσφαιριστής και για μερικά χρόνια ακόμα με βλέπω στα σίγουρα ποδοσφαιριστή. Ξέρω πολύ καλά ότι θα έρθει το τέλος, δεν νιώθω "αθάνατος" αλλά πέρα από ατάκες, αυτό το ερωτηματικό θα λυθεί μόνον με το περάσμα του χρόνου και η απάντηση θα εξαρτηθεί από το πώς θα βιώσω αυτά τα τελευταία χρόνια. Εύχομαι στον Platini, σε διεθνές επίπεδο, και σε εθνικό επίπεδο σε όποιον έχει την ευθύνη, να βελτιώσει το ιταλικό ποδόσφαιρο. Είναι μαι δουλειά ευαίσθητη και δύσκολη που δεν μπορεί να την κάνει μόνον ένα πρόσωπο αλλά πρέπει να γίνει μαζί με τους συλλόγους, τους φιλάθλους, την κυβέρνηση".

Είτε 18 είτε 36,

αν ένας παίχτης αξίζει πρέπει να παίζει

Η συζήτηση δεν μπορούσε να μην πάει και στις εκτιμήσεις του Del Neri, που φάνηκαν και στο χθεσινό φιλικό, ότι Del Piero και Diego δεν μπορούν να παίξουν μαζί: "δεν υπάρχει τίποτα κακό αν τώρα ο προπονητής λέει ότι μας βλέπει στον ίδιο ρόλο. Κατά τη διάρκεια της σεζόν μπορεί να δει άλλες λύσεις, ο Diego και εγώ δεν βιώνουμε κανέναν δυϊσμό", λέει για να ξεγλυστήσει από το θέμα.
Και αμέσως μετά, καθώς του αναφέρουν κάποιες παλαιότερες αιχμές του Ciro Ferrara, που εκτίμησε ότι έγιναν "υπό συναισθηματική φόρτιση", ο Del Piero προσθέτει: "όπως πολύ καλά είπε και ο Del Neri, αν ένας παίχτης αξίζει, είτε είναι 18 είτε 36, αν αξίζει πρέπει να παίζει. Εγώ δεν απάιτησα ποτέ από κανέναν προπονητή να είμαι βασικός. Είχα πάντα στο εσωτερικό των αποδυτηρίων μια πολύ συγκεκριμένη συμπεριφορά: μέγιστη διαθεσιμότητα, απόλυτο άνοιγμα, θέληση να κάνω το καλύτερο. Και έπειτα, η θέληση να παίξεις είναι βασική για να φτάσεις στην πρωτιά. Το πρόβλημa τίθεται όταν ένας παίχτης δεν θέλει να παίξει ενώ, αντίθετα, πρέπει να κάνει τα πάντα για να δουλέψει και να προταθεί".
Στη συνέχεια, η κουβέντα άγγιξε θέματα μεταγραφών, ειδικά όσον αφορά τις φήμες για αποχώρηση του David Trezeguet με τον οποίο μοιράζεται μια γεμάτη δεκαετία: "τη μια μέρα διαβάζεις ότι φεύγει την άλλη ότι μένει (σ.σ. τα τελευταία δημοσιεύματα λένε ότι μένει). Όποιος είναι εδώ αποτελεί μέρος της Juventus. Τελεία και παύλα", λέει ο Del Piero και σπεύδει να αγκαλιάσει τον Felipe Melo που θα έρθει σε περίπου μια βδομάδα: "είχε ένα καλοκαίρι κάπως ταραχώδη. Κάπως πολύ... Διάβασα ότι θέλει να πάρει το αίμα του πίσω και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Χαίρομαι", καταλήγει.
Είμαι περήφανος

Μια ς και αναφέρθηκε σε όσα γράφονται γι' αυτόν, ρωτήθηκε σχετικά: "δεν θέλω να σταθώ περισσότερο σε αρνητικές πλευρές", απάντησε ο capitano. "Ξέρω ότι διχάζω την κριτική και πρέπει να είμαι ανοιχτός καινα το δέχομαι. Ξέρω επίσης ότι έχω ένα ρόλο ευθύνης μεγαλύτερο από άλλους, ότι έχω μια ιστορκή διαδρομή πολύ σημαντική και μια ειδική συμπεριφορά για τα οποία είμαι πολύ περήφανος. Η τελική επίδοση καθορίζεται από πολλούς παράγοντες, όλους σημαντικούς: από το γήπεδο, τα γκολ, αλλά και αό την καθημερινή συμπεριφορά. Γι' αυτό ώρες ώρες δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές κάποιες συζητήσεις για μένα και κάποιες σκέψεις που οφείλονται σε εξωποδοσφαιρικά κίνητρα. Το μυαλό μου όμως δεν εστιάζετια σε αυτό, ειλικρινά δεν έχω χρόνο να τα σκέφτομαι".
Δουλεύουμε καλά, αυτό είναι σίγουρο

Τον ρώτησαν επίσης για τον Derl Neri: "έχει μια ιστορία σημαντική, πήγε καλά στο παρελθόν, εύχομαι να μπορέσει να επαναληφθεί εδώ. Είναι συγκεκντρωμένος ώστε να έχουμε μια λαμπρή σεζόν. Οι προσδοκίες είναι άριστες, μετά τις εκτιμήσεις κάποιες φορές τις υποβάλλουν τα αποτελέσματα. Κάνουεμ μια προετοιμασία διαφορετική σε σχέση με άλλες χρονιές, αλά δεν έχει νόημα να πούμε αν είναι καλύτερη ή χειρότερη. Το σημαντικό είναι να ερμηνεύεται κατά μτον σωστό τρόπο, με την απαραίτητη δουλειά για να βελτιωθούμε. Δουλεύουμε καλά, αυτό είναι σίγουρο".
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον Zaccheroni: "όταν αποχαιρέτισα τον ίδιο και το staff του, τους έκανα ένα μεγάλο in bocca al lupo. Δόθηκε ψύχη τε και σώματι στις δυσκολίες, δίνοντας τα όλα και ελπίζω σύντομα να μπορέσει να καθίσει σε έναν πάγκο και να τα πάει καλά".

Ευχαριστημένος για την εκτίμηση

του Maradona, μήνυμα στον Prandelli


Με αφορμή τις δηλώσεις του Μaradona, ότι από την Ιταλία έλειψαν ο ίδιος και ο Totti, αφού εξέφρασε την ευχαρίστησή του για αυτή την εκτίμηση, ο Del Piero επανέλαβε ότι θεωρεί "εκπληκτικό" να παίζει στην Εθνική και δεν έκρυψε τις φιλοδοξίες του: "ο Prandelli είπε μότι θα επιλέξει τους καλύτερους, επομένως ο στόχος μου είναι να πάω καλά, τα υπόλοιπα θα έρθουν ως συνέπεια".

Πρέπει οπωσδήποτε να προκριθούμε


Τέλος, ένα σχόλιο για τη σημερινή κλήρωση για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League: "όντως, το ραντεβού είναι πιο κοντά απ' όσο φαίνεται και πρέπει να αρχίσουμε να συγκεντρωνόμαστε σε αυτή την αναμέτρηση. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα να πάμε στη δροσιά της Ιρλανδίας ή στη ζέστη του Ισαρήλ, αλλά ξέρω ότι πρέπει οπωσδήποτε να προκριθούμε".

Πηγές: Juventus.com, La Stampa, Tuttosport

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

diavasa sto contra.gr oti eipe o del piero:o ferrara mas apokalouse gaidarous(http://contra.gr/Soccer/Italy/SerieA/Juventus/281329.html)...alh8eyei h dhlwsh ayth??trelokefaloniths...

Ανώνυμος είπε...

Περιμενω με αγωνια το αυριανο φιλικο με αμβουργο(καταραμενε μαγκατ)!δυνατο και δυσκολο παιχνιδι και θα δουμε αρκετα απο την φετινη γιουβε!μακαρι εστω και λιγο να δουμε μπονουτσι αν και δυσκολο!το ροστερ ειναι υπερβολικα γεματο χρειαζεται εκαθαριση!οταν θα ρθουν ολοι οι παικτες θα ξεπερναει τους 30 και η δουλεια του ντελ νερι θα ναι πολυ δυσκολη!
Υ.Γ Σχολιασμο για τα λεγομενα του ντελπιερο και ειδικα για τις βολες στον φερραρα αλλη φορα
δημητρης θες

Ανώνυμος είπε...

Αληθεια γκομπο αληθευει?
δημητρης θες

Un Gobbo ad Atene είπε...

Ferrara στην "Gazzetta dello Sport" (2 Ιουνίου): "εγώ δεν έχω καμιά κακή διάθεση απέναντι στη Juve και τον κόσμο της, γιατί 16 σπουδαία χρόνια δεν ξεχνιούνται εξαιτίας 6 μηνών. Μέσα στη βδομάδα διέκοψα το συμβόλαιό μου γιατί θέλω να ξαναρχίσω να δουλεύω ως προπονητής, όχι επειδή βιαζόμουν να εγκαταλείψω το Τορίνο. Λέγοντας το αυτό, τις επόμενες μέρες της απομάκρυνσής μου, διάβασα δηλώσεις που με πλήγωσαν. Οι ποδοσφαιριστές έτσι είναι φτιαγμένοι, αλλά φράσεις όπως "τώρα ναι ότι προπονούμαστε καλά" ή "ο Zac μας κάνει επιτέλοτυς να δουλεύουμε την τακτική", λες και εγώ δεν είχα περάσει ώρες στο γήπεδο να εξηγώ σχήματα και τακτικές... Ας πούμε ότι αν ο διάδοχός μου ήταν τόσο πιο προετοιμασμένος, οι παίχτες που πάντως μαζί του μάζεψαν έναν μέσο όρο βαθμών χαμηλότερο, είναι εντελώς γαϊδούρια".