Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Προσγειωμένη κρατά τη Juve ο Zaccheroni

Χαμηλούς τόνους με τα πόδια να πατάνε γερά στη γη, κράτησε ο Alberto Zaccheroni στη συνέντευξη τύπου πριν το ματς με τη Bologna που δεν θα έχει τον Di Vaio αλλά ο προπονητής της Juventus επισήμανε ότι "έχει το καλύτερο ποσοστό γκολ σε σχέση με τις ευκαιρίες που δημιούργησε σε ολόκληρο το πρωτάθλημα"... Κάτι που μεταφράζεται: σε μεγάλη προσοχή αφού, όπως είπε, "δεν έχουμε την πολυτέλεια να ριλαξάρουμε"...

Πληρωμένη απάντηση στη νέα προβοκάτσια του Mourinho ("η περιχοή για τη Juventus είναι η μοναδική στην Ιταλία που είναι 25 μ." είπε επιτιθέμενος και σε Roma, Napoli): "εγώ πιστεύω ότι έχω τόσα προβλήματα να λύσω που, 1ον να μην μπορώ να μου επιτρέψω να αφαιρεθώ και επομένων η προσοχή μου παραμένει εδώ, 2ον δεν κάνω τον (τηλε)σχολιαστή, 3ον η Ομοσπονδία δεν μου ανέθεσε κατ' ελάχιστον να καθορίσω τι είναι σωστό και τι όχι στο ιταλικό πρωτάθλημα".

Ο Zaccheroni θύμισε ότι η Bologna ήρθε ισόπαλη με τη Milan, κέρδισε εκτός έδρας Bari, Fiorentina, Livorno, ήρθε ισόπαλη στη Βερόνα και εγκωμίασε τον Franco Colomba, νέο προπονητή των rossoblu επισημαίνοντας, όταν του παρατηρήθηκε ότι και αυτός είναι νέος στην ομάδα, ότι ο συνάδελφός του είχε περισσότερο χρόνο στην διάθεσή του.

"Δεν κάναμε ακόμα τίποτα",
δύσκολο πρόγραμμα, σκληρός ανταγωνισμός

Επισημαίνοντας ότι ο ίδιος δεν ονειρεύεται, ο Zaccheroni περιόρισε την επιτυχία επί του Ajax -που τόνισε ότι δεν κλείδωσε την πρόκριση- στην παρατήρηση ότι επιτεύχθηκε "κυρίως χάρη στο ότι η ομάδα είναι συμπαγής παρά λόγω τακτικών αλχημειών. Εγώ δουλεύω τις ισορροπίες και είναι οι παίχτες που οφείλουν να ερμηνεύουν τις στιγμές", είπε αποκλείοντας να υπάρξουν προβλήματα. "Επαναλαμβάνω, αυτό που μου αρέσει περισσότερο ως τώρα σ' αυτή την ομάδα είναι το πόσο συμπαγής είναι. Κρατιούνται από το χέρι, παίζουν ως ομάδα και όχι ως άτομα αλλά δεν κάναμε ακόμα τίποτα: πήραμε μια ρουφηξιά οξυγόνο και ξαναμπήκαμε στο γκρουπ. Θα είμαι προσεχτικός αυτό να είναι σαφές" είπε επισημαίνοντας ότι τη Juventus την περιμένει ένα δύσκολο πρόγραμμα με πολλά εκτός έδρας ματς με άμεσες ανταγωνίστριες: "αυτό θα μας επιτρέψει να καταλάβουμε αν είμαστε ώριμοι να μην ξεχωρίζουμε τα εντός έδρας από τα εκτός έδρας παιχνίδια".
"Εγώ, συνέχισε, δεν ονειρεύομαι, βάζω προτεραιότητες: η πρώτη είναι να έχω τον καλύτερο Amauri, Del Piero, Trezeguet, Camoranesi, Grygera κλπ., να καταφέρω να φέρω σε καλή κατάσταση όλους τους παίχτες στην διάθεσή μου για να μπορώ να επιλέξω όποιον είναι καλύτερα. Δεν μου αρέσει να κατεβάζω στο γήπεδο παίχτες που δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση".
Χωρίς Caceres και Giovinco,
επιστρέφει ο Fabio Cannavaro

Ο Caceres δεν τα κατάφερε και έμεινε στο Τορίνο για να συνεχίσει τη φυσιοθεραπεία. Πίσω έμεινε και ο Giovinco για λόγους προληπτικούς, όπως ανακοινώθηκε, εξαιτίας μιας ελαφράς κόπωσης στους έξω καμπτήρες της περιοχής του μηρού. Στην αποστολή εξακολουθούν να μην μετέχουν Iaquinta, Poulsen και Chimenti αλλά επιστρέφει ο Cannavaro. Οι παίχτες που πηγαίνουν στη Bologna: 1 Buffon, 3 Chiellini, 4 Felipe Melo, 5 Cannavaro, 6 Grosso, 7 Salihamidzic, 8 Marchisio, 10 Del Piero, 11 Amauri, 13 Manninger, 15 Zebina, 16 Camoranesi, 17 Trezeguet, 21 Grygera, 22 Sissoko, 26 Candreva, 27 Paolucci, 28 Diego, 29 De Ceglie, 33 Legrottaglie, 42 Pinsoglio.
Ακτινογραφία των παιχτών του

Αναφερόμενος σε συγκεκριμένους παίχτες, ο Zaccheroni επισήμανε ότι ο Trezeguet δεν έχει ακόμα τα 90' στα πόδια του, ο Camoranesi είναι φυσιολογικά πιο πίσω αφού έχει περισσότερο χρόνο εκτός αγωνιστικών χώρων και ότι ο Sissoko πρέπει να επανέλθει στα υψηλά του στάνταρ -"πληρώνει τους πολλούς τραυματισμούς", σημείωσε.
Στο ερώτημα αν ο Marchisio μπορεί να παίξει εξωτερικός μέσος με άμυνα τριών, ο Zaccheroni απάντησε ότι "έχει τα χαρακτηριστικά για να το κάνει αλλά κάθε φορά που πρέπει να κινηθεί οφείλει να σκέφτεται γιατί δεν έχει συνηθίσει να παίζει με εκείνο τον τρόπο και τείνει να αποφεύγει αυτές τις καταστάσεις. Είμαι εδώ για να διευκολύνω τη δουλειά των παιχτών, όχι για να την κάνω πιο σύνθετη. Ο Melo; Έχει τόσες αρετές και εγώ δουλεύει για να τις αναπτύξει και να τις διατηρήσει, όχι σε ένα μόνο παιχνίδι αλλά σε όλα".

Έχουμε κουλτούρα του αποτελέσματος

Ο Zaccheroni ρωτήθηκε για τον tifo στην Ιταλία και απάντησε επισημαίνοντας ότι υπάρχει ένα ζήτημα με την ποδοσφαιρική κουλτούρα και των ίδιων των προπονητών: "ακόμα και στα πρωταθλήματα των νεότατων, των νεοσσών ρωτάς ποιος κέρδισε και ποιος έβαλε γκολ" επισήμανε κάνοντας μια σύγκριση με Αγγλία και Ισπανία όπου οι φίλαθλοι πάνε να δούνε καλό ποδόσφαιρο: "σε μας νικάς με 1-0 με ένα σουτ στο τέρμα και οκτώ δοκάρια των αντιπάλων και είμαστε ευχαριστημένοι. Είναι η κουλτούρα μας και με αυτή αναγκαζόμαστε να συμβιώνουμε"...

Σκέφτομαι το παρόν

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το προσωπικό του μέλλον στην ομάδα, απάντησε ότι δεν έχει χρόνο καθώς το ένα παιχνίδι διαδέχεται το άλλο. "Εγώ είμαι ένας που σκέφτεται πάντα το παρόν, όχι το μέλλον. Είμαι πολύ συγκεκριμένος σε αυτό".

Πηγές: Juventus.com, juventusfcnews

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Δεν κάναμε ακόμα τίποτα",
h kaluterh kouventa pou pe!!!!frontiste telh maiou na panhgurizoyme to "kati" pou fantazomai exete skopo na kanete!oso gia to paixnidi me bologna ta pragmata exoun os ekshs:eisai h JUVENTUS kai einai h bologna!mpaineis mesa tou patas sto kefali os to 45 kai meta kane rotation na ksekourastoun paiktes sou!
dimitris thess