Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Δήλωση περηφάνειας του Del Piero

"'Αλλο ένα ρεκόρ αλλά ακόμα δεν συνήθισα. Και δεν πιστεύω ότι θα συνηθίσω ποτέ να πετυχαίνω τέτοιους στόχους γιατί για μένα δεν είναι μόνον πανηγυρισμοί για όσα έκανα, αλλά κίνητρο για να τα πάω ακόμα καλύτερα". Με αυτά τα λόγια ξεκινά στο site του ο Alessandro Del Piero ένα μακροσκελές σημείωμα για τις 445 συμμετοχές του στο πρωτάθλημα με τη Juventus στο ματς με τη Genoa, μια μέρα, όπως λέει άξια να τη θυμάται, μια μέρα που ξεκίνησε με το χειροκρότημα των φιλάθλων πριν το ματς και το οποίο τονίζει ότι τον ευχαρίστησε ιδιαίτερα "μιας και ήρθε σε μια στιγμή που οι φίλαθλοι έχουν λίγα πράγματα για να γιορτάζουν δεδομένης της δύσκολης στιγμής. Ξεπέρασαν την απογοήτευση. Χαίρομαι που τους το ξεπλήρωσα στο τέλος του παιχνιδιού".

Για όσα σημαίνουν για μένα και τη Juve,
οι συμμετοχές στη Β, λόγος περηφάνειας

Ο capitano σημειώνει ότι έτσι ξεπέρασε τον Boniperti, τον άνθρωπο που θυμιζει ότι τον έφερε στη Juventus, τον άνθρωπο που τονίζει ότι έγραψε την ιστορία του συλλόγου στο γήεδο και ως πρόεδρος. Και τονίζει ότι μίλησε μαζί του πριν λίγο καιρό "και αστειευτήκαμε σχετικά με τα παιχνίδια: εκεινος έπαιξε τα 444 του όλα στη serie A ενώ εγώ ανάμεσα στις 445 μου έχω και 31 στη serie B... Αλλά, πέρα απ' τα αστεία, για όσα σημαίνουν για την καριέρα μου και τη Juve, εκείνες οι συμμετοχές στη Β είναι λόγος περηφάνειας", υπογραμμίζει δείχνοντας σε όλους ότι δεν έχουμε λόγους να νιώσουμε μειονεκτικά.
Την πρώτη μου σεζον στη Juve κέρδισα
τo Viareggio, χαίρομαι που η Juve
συνεχίζει να το κατακτά, θερμά συγχαρητήρια

O Del Piero εκφράζει τη χαρά του για τη νίκη και τα δυο γκολ, για την ικανότητα της ομάδας να αντιδράσει και να πάρει το ματς και καταλήγει με ένα υστερόγραφο αφιερωμένο στα παιδιά της Primavera που κέρδισαν το Viareggio: "θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που φόρεσα τη φανέλα της Juventus, τη σεζόν 1993/94, ήμουν παίχτης της Primavera και εκείνη τη χρονιά κέρδισα το τουρνουά του Viareggio με τους συμπαίκτες μου. Είναι όμορφο να βλέπεις ότι, αρκετά χρόνια μετά, η Juventus συνεχίζει να το κερδίζει: η Primavera του mister Bruni κατέκτησε το τουρνουά του Viareggio, για τη Juventus είναι η δεύτερη συνεχόμενη νίκη. Γνωρίζω καλά εκείνα τα παιδιά, γιατί συχνά προπονούνται μαζί μας στο Vinovo. Είμαι πραγματικά ικανοποιημένος γι' αυτή την επιτυχία, σε αυτούς και στο staff οι θερμότερες μου ευχές".
Πληρωμένη απάντηση στον Gasperini για το πέναλτυ

Παράλληλα, σε άλλο του σημείωμα απαντά στον Gasperini που τον κατηγόρησε ότι κέρδισε με πονηριά το πέναλτυ: "καμιά πονηριά. Λυπάμαι που λερώνει έτσι το παιχνίδι, ακριβώς το παιχνίδι της Genoa που ήταν εξαιρετικό. Λυπάμαι που περιορίζεται σε αυτό. Το φάουλ ήταν καθαρό. κανείς στο γήπεδο δεν διαμαρτηρήθηκε. Μπορείς να μιλάς για τα πάντα στη μοβιόλα... Φάουλ που έγινε εκτός περιοχής; Ναι, αλλά στο γήπεδο κανείς δεν το αντιλήφθηκε, συμπεριλαμβανομένου και εμένα. Εγώ, ειλικρινά, κοιτάζω μόνο τη μπαλα και είχα το μυαλό μου να τη φέρω προς το εσωτερικό γιατί ήμουν εκτός ευθείας ώστε να προσπαθήσω να σουτάρω με το δεξί. Στον αγωνιστικό χώρο η ατμόσφαιρα τη στιγμή του σφυρίγματος ήταν ήρεμη, δεν υπήρξαν ιδιαίτερες διαμαρτυρίες, σημάδι ότι χωρίς τη μοβιόλα ήταν δύσκολο να δεις αυτό που οι εικόνες απέδειξαν".

Πηγή: alessandrodelpiero.com

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Gaperini trava autoktona re polemie ths juve!
dimitris thess

Βοκάκιος είπε...

etsi re capitano,etsi kai alliws kai faoul na to dine, mesa tha to vazes..