Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Χωρίς Del Piero και "Brazzo" (εκτός απ' τους άλλους τραυματίες) αλλά με 3 Primavera στην αποστολή, η Juve στο Μιλάνο... "Θα προσπαθήσουμε για τη νίκη"

Ο Ciro Ferrara προανήγγειλε την απομάκρυνσή του "μόλις του ανακοινωθεί" επισημαίνοντας ότι δεν θα πει τίποτε κατά του συλλόγου στον οποίο μένει από σεβασμό
Όχι μόνον δεν επανήλθαν κάποιοι από τους τραυματίες, όπως γραφόταν, αλλά τελικά ούτε ο Del Piero δεν θα πάει στο Μιλάνο για το ματς Κυπέλλου με την Inter -η αποστολή συμπληρώνεται από τρία παιδιά της Primavera που καλούνται να αντιμετωπίσουν μια πάνοπλη Inter (εδώ) σε ένα παιχνίδι ποο ο Ferrara τόνισε ότι η ομάδα θα το παίξει με τη φιλοδοξία να το κερδίσει: "το αποτέλεσμα θα ήταν σημαντικό γιατί μόνο κερδίζοντας θα προχωρήσουμε στο Κύπελλο, όχι για την δική μου κατάσταση", παρατήρησε στους δημοσιογράφους που τον βομβάρδισαν με ερωτήσεις για την κατάστασή του: "ας ξεκινήσουμε να βάζουμε γκολ, να κερδίσουμε το παιχνίδι και αυτά τα πράγματα, οι αγκαλιές στους πανηγυρισμούς από τους παίχτες, μετράνε λίγο", συμπλήρωσε τονίζοντας ότι "για τη Juventus το Κύπελλο είναι σημαντικός στόχος".

To πρωί, όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη αναρωτιέμαι τι συνέβη και στις δυσκολίες, επαναλαμβάνω, εγώ προσπάθησα πάντα να κάνω επιλογές με συνείδηση", είπε ο Ferrara εξηγώντας ότι μέχρι να του ζητηθεί να φύγει μένει από σεβασμό στο σύλλογο

20 μέρες στοπ ο Salihamidzic...
Πρώτη φορά στην πρώτη ομάδα ο Filippo Boniperti

Στους Marchisio, Iaquinta, Camoranesi, Caceres, Trezeguet, Giovinco, Poulsen και το νεαρό Immobile, που είναι τραυματίες, προστέθηκε οριστικά τόσο ο Salihamidzic (τράβηγμα που θα τον τραβήξει μακριά από την ομάδα για περίπου 20 μέρες, όπως ανακοινώθηκε) όσο και ο capitano που είχε προαναγγείλει από χθες, καλώντας τους συμπαίκτες του να ξανασηκωθούν (εδώ)... Ο Alex έμεινε εκτός αποστολής εξαιτίας της γαστροεντερίτιδας που είχε χτυπήσει και άλλους παίχτες. Έτσι την 20μελή αποστολή συμπληρώνουν τρία παιδιά της Primavera: ο Marrone, o Giandonato και. για πρώτη φορά, ο Filippo Boniperti: "έχει συνηθίσει να κουβαλάει ένα βαρύ όνομα" είπε ο Ferrara αναγνωρίζοντας ότι προφανώς θα είναι συγκινημένος για την πρώτη φορά που κλήθηκε στην πρώτη ομάδα. Ο πλήρης κατάλογος των παιχτών που θα πάνε στο Μιλάνο: 1 Buffon, 3 Chiellini, 4 Felipe Melo, 5 Cannavaro, 6 Grosso, 11 Amauri, 12 Chimenti, 13 Manninger, 15 Zebina, 21 Grygera, 22 Sissoko, 26 Candreva, 27 Paolucci, 28 Diego, 29 De Ceglie, 32 Yago, 33 Legrottaglie, 36 Giandonato, 39 Marrone, 43 Boniperti.

Δεν εγκαταλείπω από σεβασμό στο σύλλογο
Μέχρι να μου ανακοινωθεί κάτι συνεχίζω...

Tο μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης τύπου, όπως ήταν αναμενόμενο αναλώθηκε στην κατάσταση του Ferrara και το πώς νιώθει με τόσα ονόματα που ακούγονται ως αντικαταστάστες του (εδώ). Ξεκίνησε μάλιστα με τα συγχαρητήρια των δημοσιογράφων στον Ciro για το κουράγιο που είχε να εμφανιστεί... Ο Ferrara απάντησε ότι "δεν χρειάζεται κουράγιο αλλά υπευθυνότητα και συναίσθηση του ρόλου του εξαιτίας του οποίου δεν πρέπει να κρύβεται. Δεν έχω κάτι να ντρέπομαι και πρέπει να βάζω τη φάτσα μου τόσο στις καλές όσο και στις λιγότερο καλές στιγμές".
Σε αυτή τη λογική, ρωτήθηκε πώς προετοιμάζει το παιχνίδι όατν ο σύλλογος ψάχνει αντικαταστάτη... "Δεν είμαι έξω από τον κόσμο, δεν διαβάζω πολύ αλλά αρκεί να ανοίξεις τηλεόραση και καταλαβαίνεις", απάντησε ο Ferrara για να τονίσει ότι ο ίδιος δεν έχει λάβει "καμιά ειδοποίηση από το σύλλογό μου". Επομένως, είπε, "προπονώ και πάω στο San Siro με το ίδιο πνεύμα, τον ίδιο επαγγελματισμό, που είχα πάντα ως ποδοσφαιριστής, ως παράγοντας αυτού του συλλόγου και ως προπονητής. Έπειτα, όταν μου κοινοποιηθεί κάτι διαφορετικό, χωρίς κανενός είδους πρόβλημα, (κόμπιασε ψάχνοντας να βρει τη λέξη που δεν θα γινόταν αποκαλυπτική) θα το λάβω υπόψη. Αλλά ως τότε εγώ συμπεριφέρομαι όπως έχω συνηθίσει εδώ και πάνω από μια εικοσαετία σε αυτά τα μέρη. Με σοβαρότητα, με επαγγελματισμό και με σεβασμό απέναντι σε ένα χώρο αλλά κυρίως σε ένα σύλλογο που μου έδωσε τόσα, στον οποία έδωσα τόσα αλλά από τον οποίο πήρα πάρα πολλά και, όχι τελευταίο, τη δυνατότητα να προπονήσω τη Juventus. Αυτό είναι το πνεύμα μου και σε διαβεβαιώνω ότι είναι έτσι και ας διαβάζω, ας ακούω, αλλά μέχρι ότου κανείς δεν μου ανακοινώνει τίποτα, εγώ πρέπει να συμπεριφέρομαι κατ' αυτόν τον τρόπο. Η ιδέα να εγκαταλείψω ή, τέλος πάντων να βρω άλλες λύσεις, δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό μου από σεβασμό προς το σύλλογο, από σεβασμό στη συνείδησή μου", είπε ο Ferrara.

Δεν είχα ομάδα και σύλλογο απέναντί μου
και γι' αυτό δεν έδωσα παραίτηση. Είναι
υποχρεωσή μου να προσπαθήσω μέχρι να μου πουν κάτι άλλο

Αυτοί, είπε ο Ferrara, "είναι οι λόγοι που δεν έδωσα παραίτηση. Αν είχα συναισθανθεί ότι είχα απέναντί μου, εναντίον μου, το σύλλογο, τους παίχτες, το χώρο εντελώς ενχθρικό, ίσως να το είχα σκεφθεί. Δεν παρατήρησα τίποτα τέτοιο και επομένως είναι υποχρέωσή μου να προσπαθήσω να αντιστρέψω την πορεία, να προσπαθήσω να βελτιώσω την κατάσταση. Δεν τα κατάφερα ως τώρα, εντάξει παιδιά, δεν είναι ντροπή. Το δέχομαι. Και σίγουρα δεν δημιουργώ πρόβλημα", είπε τονίζοντας ότι δεν ζήτησε καν τίποτε, μια ανακοίνωση από το σύλλογο. Και υπέδειξε στους δημοσιογράφους "να μην προσπαθούν ούτε κατ' ελάχιστο να τον βάλουν να πει κάτι εναντίον της Juventus, ούτε καν αν η Juventus ήταν να πάρει αυτή την απόφαση. Σας διαβεβαιώνω ότι για μένα δεν θα υπάρξει πρόβλημα ακόμα και αν η Juventus έπαιρνε μια τέτοια αποφαση, αν επιλέξει άλλο προπονητή, με τι τρόπο θα το κάνει. Εμένα δεν με νοιάζει διότι, κύριοι, είμαι εδώ από το 1994 και πριν γίνω προπονητής ήμουν παράγοντας", είπε και, αστειευόμενος πια για να ελαφρύνει το κλίμα, αφού ξαναείπε ότι τα χρωστάει όλα σε αυτό το σύλλογο, πρόσθεσε: "το μόνο που δεν κατάφερε ήταν να με κάνει πιο όμορφο"...

"Είμαι πεισμένος ότι έχω απέναντί μου επαγγελματίες και ως τέτοιοι οι παίχτες γνωρίζουν ότι μέχρι να ειπωθεί ότι τελείωσε, πρέπει να συμπεριφερθούν ως επαγγελματίες", απάντησε ο Ferrara για το πώς θεωρεί ότι αντιμετωπίζουν την κατάσταση οι παίχτες του ενώ ευχαρίστησε αυτοσαρκαστικά τον Mourinho για όσα είπε για ήρωες προπονητές: "θα αναφερόταν στον Ferrara Balboa"...

O Ferrara ρωτήθηκε και για τις χθεσινές δηλώσεις του Moggi ότι οι ευθύνες δεν είναι πρωτίστως δικές του αλλά της διοίκησης και ότι με εκείνον δίπλα του τα πράγματα θα είχαν πάει διαφορετικά. "Πώς το σχολιάζεις;", ρωτήθηκε. "Με αυτά τα αποτελέσματα, δεν θα μπορούσαν να με υπερασπιστούν ούτε με αυτόν (δίπλα)"...
Εύλογα ρωτήθηκε που αποδίδει τα αποτελέσματα οπότε είπε ότι θα μπορούσαν να είναι πολλοί οι λόγοι και ότι θα μπορούσε να βρει και άλλοθι αλλά δεν θέλει άλλοθι. Σε αυτό το σημείο τον ρώτησαν για τους τραυματισμούς οπότε παρατήρησε ότι και πέρυσι και φέτος υπάρχουν πολλά αλλά, πρόσθεσε, και αλλού υπάρχουν. "Δεν είμαστε οι μόνοι και πρέπει να ξεχωρίζουμε τους μυϊκούς τραυματισμούς και σε αυτούς που οφείλονται σε φάσεις του παιχνιδιού, σε χτυπήματα".

"Εμένα με ενδιαφέρει να περάσουμε στον επόμενο γύρο, δεν ανησυχώ για το τι θα μου συμβεί μετά", είπε o Ferrara για να του επισημάνει ένας δημοσιογράφος ότι έχει το προηγούμενο του '90 όταν ο Zoff, απολυμένος, κέρδισε Κύπελλο και Κύπελλο Uefa (και μετά, προσθέτομε εμείς, ανέλαβε ο Maifredi...)

Ο Ferrara παραδέχθηκε ότι πέρασε δύσκολες μέρες και τελικά κατέληξε ότι ούτε μια αρνητική στιγμή δεν θα πρέπει να τον κάνει να χάσει την αυτοπεποίθησή του και την αυτοεκτίμησή του. Τελευταίο μήνυμα που του ζητήθηκε ήταν προς τους φιλάθλους: "ο φίλαθλος αγαπά την ομάδα, τους νιώθω κοντά, ήταν ακόμα πιο κοντά μου το '98 στον τραυματισμό μου και τώρα ακόμα νιώθω την αγάπη αλλά ο φίλαθλος θέλει, φυσικά, να βλέπει την ομάδα να νικά".

Πηγές: juventusfcnews, juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: