Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Η ατελείωτη αγάπη και το χιούμορ του Bettega

Με αυτοσαρκαστικό χιούμορ και μερικές ενδιαφέρουσες απαντήσεις, δέχθηκε ο Roberto Bettega το "tapiro d' oro", βραβείο της σατιρικής εκπομπής "Striscia la notizia" που του απονεμήθηκε για τον αποκλεισμό και τη γενική πορεία της ομάδας: "γυρίσατε στη Juve αλλά τα πράγματα δεν πάνε καλά...", του είπε ο Valerio Staffelli. "Έχετε δίκαιο, πάνε χειρότερα!", απάντησε με ένα πλατύ χαμόγελο ο Bettega. "Μα, τι συμβαίνει στη Vecchia Signora;", "μμμ, ή θα φταίω εγώ ή περνάμε μια περίοδο που είμαστε πραγματικά vecchia signora", απάντησε αυτοσαρκαστικά...

Και μετά ήρθαν απανωτές οι ερωτήσεις για τις δηλώσεις του Moggi σχετικά με την επιστροφή του στην διοίκηση "που σας έδιωξε κακήν κακώς"... "Εγώ παρέμεινα για ένα χρόνο όταν συνέβη το πράγμα, έμεινα έξω για μια περίοδο... Η περίοδος εξαιτίας της οποίας έμεινα έξω ξεκαθάρισε μετά από δυο χρόνια δίκης στην οποία και η Juve βγήκε εντάξει, ακριβώς όπως ο υποφαινόμενος, ο κύριος Giraudo και ο κύριος Moggi. Ε, η Juve με κάλεσε και η αγάπη μου..."...
"Ο Moggi είπε ότι αν σας συναντούσε δεν θα σας κοίταζε καν στο πρόσωπο;". "Εγώ μπορώ και να μην το πιστέψω αλλά εγώ πιστεύω, εσύ με ξέρεις, έχουν γκριζάρει τα μαλλιά μου και δεν είμαι ακόμα 60 χρονών, και τείνω να σκέφτομαι ότι πρέπει να σκέφτομαι με το δικό μου μυαλό. Και επομένως, δίνω βάρος στην αγάπη μου" είπε ο Bettega. "Ε, υπήρχε μια Τριάδα κάποτε", "Ε, αυτό δεν αλλάζει σε κάτι, αλλά για μένα υπάρχει μαι αγάπη, η γυναίκα μου λέει ότι αγαπάω περισσότερο τη Juventus από την ίδια, που εϊναι σχεδόν αλήθεια. Γι' αυτήν την αγάπη δέχομαι ως κίνητρο αυτό τον ταπίρο γιατί ξέρω ότι οι φίλαθλοί μας αξίζουν κάτι άλλο όπως και οι παίχτες μας, κάποιες φορέςε θα άξιζαν λίγο περισσότερη τύχη. Λίγη... Θα κάνουμε μια αίτηση στη Lega να περικόψει τα παιχνίδια γιατί τα τελευταία πεντάλεπτα συχνά είναι μοιραία"...
Τελευταία αναφορά στον Ferrara και την αλλαγή προπονητή: "κοιτάξτε, φέτος στην Ιταλία σχεδόν όλες οι ομάδες που άλλαξαν προπονητή, πήγαν καλά. Εμείς προσπαθήσαμε ως τώρα να δώσουμε όλες τις δυνατές ευκαιρίες στον Ciro και το staff του να πάνε καλά..."...

Πηγή: juventusfcnews

Δεν υπάρχουν σχόλια: