Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Nedved: Juve, μην τα παρατάς!

Η συνέντευξη τύπου για το ματς που θα γίνει στο "Olimpico" του Τορίνο την άλλη Δευτέρα κατά του ρατσισμού (αναλυτικά εδώ), έδωσε την ευκαιρία στον Pavel Nedved, που θα είναι capitano της Ευρώπης κόντρα στην Αφρική του Drogba, να εκδηλώσει την αγάπη του στη Juventus, να μιλήσει για τη σημερινή κατάσταση της ομάδας και για τη σχέση του με το σύλλογο.

Συγκινημένος που θα ξαναβρεθεί στο γήπεδο "του" δήλωσε ο Pavel αλλά ποτέ, λέει, δεν ένιωσε την ανάγκη να ξανακατέβει στο γήπεδο. "Είμαι χαρούεμνος που μπορώ να δώσω τη συμβολή μου για ένα φιλανθρωπικό σκοπό, γι' αυτό δέχθηκα αμέσως την πρόσκληση. Επιπλέον μου αρέσει να αγωνιστώ δίπλα σε τόσους άσους" (Zidane, Peruzzi και άλλους), είπε..

Πάντα φίλαθλος της Juve, δεν με έβλεπα σε ρόλο
βοηθού προπονητή. Το μέλλον; Ρωτήστε τη Juve...

Ο Pavel εξήγησε ότι του είχε προταθεί να είναι βοηθός του Ferrara "αλλά δεν με έβλεπα σε αυτό το ρόλο και έτσι δεν έγινε τίποτα", είπε στα μικρόφωνα του "Sky". "Και έτσι έμεινα μόνον φίλαθλος και θα είμαι πάντα", πρόσθεσε χωρίς να αποκλείσει κάτι για το μέλλον: "αλλά πρέπει να ρωτήσετε τη Juve", είπε ενώ σε άλλες δηλώσεις του σημείωσε πως "δεν υπήρχαν οι προϋποθέσεις συνεργασίας"...

Έχω εμπιστοσύνη σε αυτό το γκρουπ
Ο Ferrara θα κριθεί από τα αποτελέσματα.
Ας αφεθεί να δουλέψει ως το τέλος της σεζόν

Όσον αφορά στη σημερινή δύσκολη κατάσταση της Juventus, αρχικά δεν θέλησε να μιλήσει παραπέμποντας σε όσους ζουν τα πράγματα από μέσα αλλά τελικά είπε ορισμένα πράγματα: κατ' αρχήν, όταν ρωτήθηκε αν λείπει το νεύρο στην ομάδα απάντησε πως "αν κρίνει από τον Sissoko δεν θα έλεγε κάτι τέτοιο"... Σε άλλο σημείο, ο Pavel είπε ότι "δύσκολες στιγμές ζήσαμε και όταν αγωνιζόμουν εγώ. Βέβαια, το να βλέπεις την ομάδα να αποκλείεται από το Champions League πονάει αλλά δεν είναι αυτή η στιγμή για να πέσουμε, να παραδοθούμε. Εγώ έχω εμπιστοσύνη σε αυτό το γκρουπ, το έκρινα αμέσως πιο δυνατό σε σχέση με εκείνο των δυο τελευταίων σεζόν. Επομένως, έχει όλα τα προσόντα για να επανέλθει και να επιστρέψει στις νίκες. Στο τέλος, βέβαια, θα είναι ο αγωνιστικός χώρος που θα κρίνει", είπε. Και συμπλήρωσε: "στη σημερινή ομάδα υπάρχουν τόσοι νέοι παίχτες που πρέπει να εγκλιματιστούν και γι' αυτό χρειάζεται χρόνος. Και εγώ δοκίμασα πάνω μου τι σημαίνει να φοράς αυτή τη φανέλα. Ο Diego προέρχεται από ένα διαφορετικό ποδόσφαιρο, θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα χρόνο για να εγκλιματιστεί εντελώς. Η μόνη συμβολή που μπορώ να του δώσω είναι να μην τα παρατήσει", πρόσθεσε για να καταλήξει με μια αναφορά στον Ciro Ferrara: "ο Ferrara θα κριθεί από τα αποτελέσματα που θα καταφέρει να πετύχει, πρέπει να αφεθεί να δουλέψει ως το τέλος της σεζόν".
Chiellini: θα δώσουμε ένα σήμα κατά του ρατσισμού
Sissoko: είμαστε όλοι ίδιοι, λευκοί και μαύροι

Στην ίδια συνέντευξη ήταν και ο Chiellini με τον Sissoko, που δυστυχώς δεν θα μπορέσουν να αγωνιστούν λόγω των τραυματισμών τους: "λυπάμαι πολύ που δεν θα μπορέσω να είμαι, ήμουν ο πρώτος που έδωσε τη συγκατάθεσή του. Θα είναι μια ωραία αθλητική στιγγμή στην οποία θα πάρουν μέρος τόσοι μεγάλοι άσοι και υπολογίζω να είναι πολλά παιδάκια. Θα δώσουμε ένα σήμα για τον αγώνα μας κατά του ρατσισμού, για να βοηθήσουμε τα παιδάκια από την Αφρική και την έρευνα για τη μοατροφική σκλήρυνση"(σ.σ. τα έσοδα θα διατεθούν για αυτούς τους σκοπούς), είπε.
Στο θέμα του ρατσισμού αναφέρθηκε και ο Sissoko: "δεν μου αρέσουν κάποιες συμπεριφορές στα γήπεδα και επειδή τα παιχνίδια παρακολουθούν πολλά παιδάκια και δεν είναι ωραίο παράδειγμα. Είμαστε όλοι ίδιοι, λευκοί και μαύροι, και πρέπει να είμαστε καλά μαζί. Πάντως, θα μιλούσα περισσότερο για άγνοια παρά για ρατσισμό".
Chiellini: είμαστε ενωμένοι όσο ποτέ

Ο Chiellini αναφέρθηκε στην κατάσταση του τραυματισμού του: "σήμερα επανήλθα στις ξεχωριστές προπονήσεις. Δεν είναι κάτι σοβαρό αλλά χρειάζεται το χρόνο του. Υποφέρεις να μένει έξω ειδικά για μένα που τα δίνω όλα. Πώς είδα την ομάδα; Με τη Bayern πιστεύω ότι επέδρασε η ψυχική ενέργεια που ξοδεύτηκε κατά της Inter. Με την Bari, το παιχνίδι πήγε στραβά από την αρχή με το γκολ αλλά οι συμπαίκτες μου έδωσαν την ψυχή τους και είδα τη σωστή αντίδραση από άποψη χαρακτήρα. Αυτή τη στιγμή μας πάνε ολα στραβά αλλά το Σάββατο φάνηκε το φως στο βάθος του τούνελ", είπε και τόνισε ότι "όταν τα πράγματα πάνε άσχημα όλοι αναζητούν τις αιτίες και γι' αυτό άκουσα να μιλάνε για διχασμένη ομάδα. Αλλά εμείς δεν είμαστε ποτέ ενωμένοι όπως τώρα. Σύλλογος, προπονητής, τεχνικό τιμ και παίχτες είναι όλοι ενωμένοι για να ξεπεράσουμε την κατάσταση. Ο Ferrara είναι οργισμένος όπως και εμείς και όλη η ομάδα από την πλευρά της", συμπλήρωσε για να καταλήξει ότι η ομάδα πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει σκληρά: "μόνον έτσι θα μπορέσουμε να βελτιωθούμε", είπε αναγνωρίζοντας ότι δεν ήταν δείγμα μεγάλης ομάδας τα συνεχή σκαμπανεβάσματα στην απόδοση.

Sissoko: εύχομαι ένα σπουδαίο 2010 χωρίς τραυματισμούς

Από την πλευρά του, ο Sissoko ευχήθηκε "ένα σπουδαίο 2010 για τη Juve και για μένα. Ελπίζω να επιστρέψω και να πάιξω πολλά παιχνίδια και να μην έχω πια τραυματισμούς. Υποφέρεις να μένεις έξω και να μην μπορείς να βοηθήσεις τους συντρόφους σου. Αποφασιστική η απουσία μου. Δεν νομίζω, σε μια ομάδα όλοι κάνουν τη διαφορά, όχι μόνο εγώ", είπε και υπερασπίστηκε τους νεοαποκτηθέντες Βραζιλιάνους: "εγώ βρέθηκαν πολύ καλά εδώ αμέσως και δνε σκέφτηκα ποτέ να φύγω. Εφόσον η Juventus σκέφτηκε να επενδύσει στον Diego και τον F.Melo είναι επειδή είναι πρωταθλητές. Όλοι μπορεί να περάσουν δύσκολες στιγμές αλλά είμαστε όλοι βέβαιοι ότι θα μας δώσουν ένα χεράκι για το υπόλοιπο της σεζόν", είπε.

Πηγές: Juventus.com, La Stampa, Tuttosport, juventusfcnews

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Passionmporeseis meta to filiko paixnidi na anevaseis kanena apospasma apo ton agona?
dimitris thess

Un Gobbo ad Atene είπε...

Ελπίζω κάποιος να το βάλει στο youtube οπότε θα φροντίσω!