Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Del Piero: είμαι έτοιμος να ξαναμπώ στο γήπεδο ήδη απ' αυτή την Κυριακή!


(Update) "Που βρίσκω την όρεξη; Στο πάθος μου για το ποδόσφαιρο, διασκεδάζω"
Η βράβευσή του απόψε στην Πάρμα με το διεθνές βραβείο Αθλητισμός Πολιτισμός, έδωσε στον Alessandro Del Piero την ευκαιρία να στείλει το μήνυμά του: "είμαι καλά από φυσική κατάσταση και είμαι έτοιμος να γυρίσω στα γήπεδα ήδη από την Κυριακή. Ο νέος τρόπος ανάπτυξης; Δε νιώθω καμιά αμηχανία, επαναλαμβάνω ότι είμαι καλά. Πρέπει να σκέφτομαι μόνο την επιστροφή στο γήπεδο", είπε ο capitano εκδηλώνοντας τη χαρά του για το βραβείο: "για μένα είναι λόγος περηφάνειας και ικανοποίησης, μια σημαντική αναγνώριση της καριέρας μου. Συνεχίζω με την ίδια υπευθυνότητα που πρέπει να μεταδίδω, να μεταδίδουμε όλοι εμείς οι ποδοσφαιριστές προς τα έξω", συμπλήρωσε ο Alex που σήμερα το πρωί είδε, από τις σελίδες της "Tuttopsort", τον βοηθό προπονητή Maddaloni να τον χαρακτηρίζει "βέλος στη φαρέτρα της ομάδας".

Marchisio: γυμνάζομαι για
να είμαι πανέτοιμος την Κυριακή

Όμως, δεν είναι μόνον ο Del Piero: και ο Marchisio δήλωσε έτοιμος να επιστρέψει μιλώντας στο περιθώριο φιλανθρωπικού δείπνου αλληλεγγύης σε ένα τρίχρονο παιδάκι που διοργάνωσε το Ίδρυμα "Riccardo Neri e Alessio Ferramosca" όπου παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του συλλόγου Jean-Claude Blanc, ο Ciro Ferrara ("θα είμαι πάντα εδώ ό,τι ρόλο και αν έχω"), o Michelangelo Rampulla και ο Gianluca Pessotto. "Τώρα είμαι καλά και θα συνεχίσω να δουλεύω με τους γυμναστές για να φτάσει σε εξαιρετική κατάσταση για το παιχνίδι της Κυριακής κατά της Udinese", είπε ο Marchisio και εξέφρασε τη χαρά του που ο Lippi δήλωσε ότι τον έχει υπόψη του για το Μουντιάλ: "τα λόγια του ομοσπονδιακού τεχνικού με χαροποιούν και μου δίνουν δύναμη για να επανέλθω από τον τραυματισμό μου", είπε και διαμήνυσε ότι στη Juventus όλοι περιμένουν την επιστροφή των διεθνών για να μπουν στην τελική ευθεία. "Η Inter; Απέκτησα τη σιγουριά που της έλειπε κάποια χρόνια πριν αλλά φέτος παραχωρεί περισσότερους χώρους. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα αποφασιστεί με την απευθείας αναμέτρηση της 5ης Δεκεμβρίου το πρωτάθλημα".

Πηγή: Juventus.com, juventusfcnews

Δεν υπάρχουν σχόλια: