Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Καλό τεστ με την Primavera: σκόραραν Amauri, Diego, De Ceglie, Trezeguet

Επιτέλους, ο Amauri έβαλε γκολ! Και ο Diego! Κόντρα στην Primavera στη σημερινή προπόνηση, ως ζέσταμα για το ματς με τη Fiorentina του Σαββάτου...
Μετά το ζέσταμα, ο Ferrara κατέβασε την ομάδα με τον Manninger κάτω από τα δοκάρια (στη συνέχεια έπαιξε με την Primavera και αντικατστάθηκε από τον τερματοφύλακά της, Pinsoglio) τους Zebina, Ariaudo, De Paola και Molinaro στην άμυνα, Sissoko, Felipe Melo και De Ceglie στη μεσαία γραμμή, και τον Diego πίσω από τους Amauri και Trezeguet. Ο Giovinco αγωνίστηκε στο πρώτο ημίχρονο (τριαντάλεπτο) με την Primavera και μετά αντικατέστησε τον Melo. Η οικογενειακή αναμέτρηση έληξε 4-0 για την πρώτη ομάδα με δυο γκολ σε κάθε ημίχρονο: το σκορ άνοιξε ο Amauri από άσιστ του De Ceglie ο οποίος έγραψε το 2-0 με ένα ωραίο αριστερό σουτ. Στην επανάληψη, γκολ του Trezeguet, που τον βρήκε ο Amauri ενώ το 4-0 έγραψε ο Diego με ένα κοντινό δεξί σουτ.
Ξεχωριστά ο Del Piero

Ο Alessandro Del Piero δούλεψε πρώτα στο γυμναστήριο και μετά στο γήπεδο υπό την επίβλεψη του Andrea Scanavino.
Sissoko: είμαι έτοιμος!

"Αποθεραπεύτηκα και είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτή η περίοδος ήταν πολύ δύσκολη για μένα και την οικογένειά μου αλλά τώρα, δόξα τω Θεώ, είμαι καλά και είμαι έτοιμος να παίξω". Ο Sissoko που εμφανίστηκε στο "Juventus Channel" δεν κρατιέται: , è un vero tormento: "όταν είσαι σταματημένος και βλέπεις τους συμπαίκτες σου να δουλεύουν είναι σκληρό, αλλά έτσι είναι η ζωή. Με βοήθησε πολύ η οικογένειά μου και ο σύλλογος. Τώρα επιστρέφω και βρίσκω μια Juve δυνατή, ανταγωνιστική, που στόχος της παραμένει το scudetto", είπε ο Momo που τόνισε ότι δεν νιώθει πιεσμένος από τις προσδοκίες των φιλάθλων που περιμένουν να τον δουν δίδυμο με τον Felipe Melo, ήδη από το Σάββατο κατά της Fiorentina: "δεν νιώθω καμιά πίεση, απλώς ελπίζω να ξαναπάιξω όπως πριν τον τραυματισμό. Το αν θα είμαι στο γήπεδο εξαρτάται απ' τον mister. Αν θεωρήσει ότι είμαι έτοιμος να αγωνιστώ, είμαι διαθέσιμος. Ο Felipe Melo είναι σπουδαίος παίχτης, ένας διεθνής βραζιλιάνος για τον οποίο η Juve ξόδεψε ένα σημαντικό ποσό αλλά εγώ μπορώ να παίξω με όλους τώρα που είμαι καλά", συμπλήρωσε. Και καθώς του θύμισαν ότι κατά της Fiorentina έβαλε το πρώτο του γκολ εδώ και δυο σεζόν, χαμογελά: "το θυμάμαι και ελπίζω να το επαναλάβω το Σάββατο"...

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: