Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

F.Melo: Juve, μπορούμε να τα κερδίσουμε όλα!

"Είμαι ένας άνθρωπος πραγματικά ευτυχισμένος. Έχω μια γυναίκα, τρία παιδιά, παίζω στη Juventus": λίγες ώρες πριν ολοκληρώσει τις ιατρικές εξετάσεις που ξεκίνησε χθες και ενώ το απόγευμα, μόλις κλείσει το Χρηματιστήριο, αναμένεται η επισημοποίησή του (αν και υπάρχει ένα ενδεχόμενο αυτό να γίνει αύριο), o Felipe Melo στέλνει μήνυμα αγάπης στους tifosi bianconeri. Και όταν τον ρωτάνε: scudetto ή Champions, απαντά αποφασιστικά: "scudetto και Champions, στη Juve μπορεί να τα κερδίσεις όλα. Αλλά για να συμβεί χρειάζεται δουλειά", τονίζει.

Στα ίσα με την Inter, πολύ μεγάλοι Amauri, Diego

(Update) Αργά το μεσημέρι ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις ο F.Melo και μίλησε πλέον και για τους νεόυς του συμπαίκτες: "με το Sissoko και το Zanetti μπορούμε να κάνουμε πολύ σπουδαία πράγματα. Η Juve είναι στο ίδιο επίπεδο με την Inter και ενισχύθηκε αξιοσημείωτα σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο με τον Diego, τον Cannavaro και μένα", είπε και δήλωσε "περήφανος" που θα αγωνιστεί δίπλα σε "Diego και Amauri που είναι πάρα πολύ μεγάλοι πρωταθλητές". Τέλος ανακοίνωσε πως από σεβασμό στους tifosi viola, αν σκοράρει κατά της Fiorentina δεν θα πανηγυρίσει. Σωστό!

(Update) Ο Felipe Melo με το σορτσάκι της Juventus στους γιατρούς
Στο Pinzolo, οι φίλαθλοι έχουν ξετρελαθεί μαζί σου, του λένε. "Το έμαθα" λέει και ευχαριστεί για το κλίμα που δημιουργούν: "η δύναμή τους και η αγάπη τους είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει κανείς. Πρέπει να δουλέψουμε για να φέρουμε τη Juventus στην πρώτη θέση. Εγώ, αν δεν κερδίσω νευριάζω"...
Ο Felipe Melo δεν ξεχνά πάντως ούτε τους φιλάθλους viola ("θέλω να τους ευχαριστήσω για όσα μου χάρισαν, θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου. Λυπάμαι, καταλαβαίνω ότι κάποιος, πολλλοί πιθανόν, τα 'χουν μαζί μου αλλα ήταν σωστό να γίνει έτσι") και κυρίως δεν ξεχνά τον αθλητικό διευθυντή και τον προπονητή της Fiorentina: "ο Corvino με ανακάλυψε, του χρωστάω πάρα πολλά, δεν θα τον ξεχάσω ποτέ. Και ο Prandelli με ανέδειξε", είπε ευχαριστώντας και τους έως τον Μάιο συμπαίκτες του.
Ευχαρίστησε, βέβαια, και τους Blanc και Secco και επανέλαβε: "δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσουμε. Με τη δουλειά αυτή η ομάδα μπορεί να τα κερδίσει όλα".

Πηγές: Gazzetta dello Sport, Tuttosport, La Stampa

Δεν υπάρχουν σχόλια: