Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Diego για Del Piero: οι καλοί παίχτες ξέρουν να παίζουν μαζί, είναι έξυπνοι και καταφέρνουν να προσαρμοστούν...

Ένα ερώτημα που είχε αναδειχθεί ήδη από την εποχή που συζητιόταν η μεταγραφή του στη Juventus, κατά πόσο ήταν συμβατός με τον Del Piero, τίθεται συνεχώς τις τελευταίες μέρες στον Diego. Και αυτός απαντά με τον ίδιο τρόπο που αναδεικνύει τη θέλησή του να είναι ένα δεκάρι (κάτι που δεν κρύβει ότι σημαίνει το νούμερο "28" που επέλεξε): "οι καλοί παίχτες ξέρουν να παίζουν μαζί. Είναι έξυπνοι, καταφέρνουν να προσαρμοστούν σε οποιοδήποτε τύπο αγωνιστικού σχήματος. Το να παίζεις με τον Del Piero πιστεύω ότι είναι εύκολο για οποιονδήποτε παίχτη, εκείνος είναι από τους καλύτερους στον κόσμο. Για μένα δεν εκπροσωπεί κάποιο πρόβλημα, αντίθετα, είναι μια λύση. Το να έχεις παίχτες σαν αυτόν στην ομάδα είναι πάντα ένα πλεονέκτημα", απάντησε και απόψε στην εκπομπή του "Sky Sport 1", "Permette Signora" που ήταν εξολοκλήρου αφιερωμένη σε αυτόν και προβλήθηκε την ώρα του πρώτου οικογενειακού δίπλου απέναντι στον capitano...

Νιώθω στα νερά μου παίζοντας ως "δεκάρι"...

Το ρόλο του "δεκαριού" εξήγησε ότι τον αντιλαμβάνεται ως συνδετικό ανάμεσα στη μεσαία γραμμή και την επίθεση. Είναι μια θέση πλεονεκτική στις πλάτες των επιθετικών. Είναι ο ρόλος που προτιμώ και στον οποίο έπαιζα πάντα ως τώρα. Νιώθω στα νερά μου παίζοντας ως "δεκάρι"", εξήγησε...

Δεν είμαι ο νέος Zidane ή Platini,
είμαι ο Diego και θέλω να με θυμούνται ως νέο πρωταθλητή

Στην ίδια συνέντευξη, ο Diego απάντησε ότι δεν θέλει "να είναι ο νεός Zidane ή ο νέος Platini. Αυτοί έχουν μια ιστορία, εγώ θέλω να φτιάξω τη δική μου. Είμαι 24 ετών, έχω πολλά να μάθω. Τους μεγάλους άσους τους χρησιμοποιώ ως παραδείγματα. Εγώ θέλω να με θυμούνται ως νέο πρωταθλητή. Είμαι ο Diego, με την προσωπική μου ιστορία", είπε και με τον ίδιο τρόπο αντιμετώπισε τη σύγκριση με τον Maradona του οποίου φέρει το όνομα ή με τον Pele' στην Santos του οποίου ξεκίνησε. "Βέβαια, είμαι ευτυχής που έγραψα ιστορία στον ίδιο σύλλογο όπου έπαιξε ο Pele'", συμπλήρωσε.

Η πίεση με βοηθά να βελτιώνομαι

Όταν ρωτήθηκε αν συνειδητοποιεί ότι θεωρείται ο σημαντικότερος ξένος παίχτης που έφτασε φέτος στην Ιταλία, ο Diego απάντησε θετικά: "ξέρω ότι έχω μια τεράστια ευθύνη. Σε αυτά τα επίπεδα υπάρχει μεγάλη πίεση, είναι μέρος της δουλειάς μας σε ένα σύλλογο σαν τη Juventus, όπου μακάρι όλα είναι μεγεθυμένα. Ωστόσο, η πίεση κάνει καλό, είναι χρήσιμη, με κρατά συγκεντρωμένο, με βοηθά να φροντίζω τις λεπτομέρειες που είναι σημαντικές. Έχω συναίσθηση της δουλειάς που πρέπει και μπορώ να κάνω. Επομένως, καμιά πίεση δεν θα μου αφαιρέσει την ενέργεια για να κατακτήσω τους στόχους μου με τη Juve", κατέληξε δείχνοντας ότι έχει την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για να παίξει σημαντικό ρόλο στη νέα πορεία της ομάδας.

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: