Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Cannavaro: γύρισα για να κερδίσω!

Σειρά του Fabio Cannavaro να σταθεί σήμερα μπροστά στα μικρόφωνα, με τα χρώματα της Juventus, να ξαναπεί ότι εκείνα "τα δυο scudetti τα έχει σπίτι και τα θεωρεί πάντα κερδισμένα στο γήπεδο" και να διαπιστώσει πως ακόμα και αν έχουν αλλάξει κάποια πρόσωπα, "η νοοτροπία του νικητή παρέμεινε, είναι μέρος της κουλτούρας του club", είπε για να τονίσει ότι η Juventus πρέπει "να σκεφτεί τον εαυτό της έχοντας συναίσθηση των δυνάμεων της και να μην κάνει συγκρίσεις με τους άλλους" -με στόχο πάντα τη νίκη.

"Ποσοστά; Δεν ξέρω, δεν είμαι καλός σε αυτά, εμένα με ενδιαφέρει μόνο να κερδίσω"

Ο Cannavaro δεν έκρυψε πως δεν είναι, δεν μπορεί να είναι εκείνος του 2006 και της Χρυσής Μπάλας αλλά "έχω ακόμα πολλά να δώσω", πρόσθεσε ενώ αναφερόμενος στην αμφισβήτηση μιας μικρής μερίδας φιλάθλων -οι συντριπτικά περισσότεροι τον στήριξαν όπως και η ομάδα- επανέλαβε ότι έφυγε σε συνεννόηση με τη Juventus και επέστρεψε μόλις δόθηκε η ευκαιρία: "λυπάμαι που κάποιοι μπορεί να ερμηνεύσαν λάθος τις δηλώσεις μου (σ.σ. για την επιλογή να τελειώσει την καριέρα του στη Napoli) αλλά εγώ δεν είχα πρόθεση να προσβάλω κανέναν. Ελπίζω αυτή η κατάσταση να μπορεί να τελειώσει, κυρίως για το καλό της ομάδας. Αυτές τις μέρες είδα ένα ωραίο κλίμα γύρω από την ομάδα και το να δουλεύουμε ήρεμα δεν μπορεί παρά να βοηθήσει", διαμήνυσε τονίζοντας ότι θα ήταν κρίμα να χαλάσει το κλίμα γι' αυτόν...

Το Champions League μου λείπει

Τελευταία ατάκα: "το Champions League είναι το τρόπαιο που μου λείπει... είμαι εδώ για να κερδίσω... ο κόσμος μιλάει κυρίως για το πρωτάθλημα αλλά δεν θα πρέπει να χάσουμε από την οπτική μας το Champions League που είναι φανταστικό τρόπαιο"...

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: