Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Giovinco: εδώ θα μείνω!

"Εγώ απέδειξα ότι μπορώ να αγωνιστώ στη Serie A, ότι μπορώ ν' αγωνιστώ στη Juve, προφανώς δεν άρεσα στον προπονητή αφού δεν έπαιζα συχνά αλλά εγώ θέλω να παίξω εδώ την τύχη μου": αυτό διαμήνυσε και σήμερα το "ατομικό μυρμήγκι όταν ρωτήθηκε αν σκέφτεται, ειδικά μετά την έλευση του Diego να πάει να ωριμάσει αλλού...
Στην ίδια συνέντευξη ο Giovinco ρωτήθηκε αν στεναχωρήθηκε που το όνομά του δεν είναι στη λίστα του Lippi και απάντησε ψύχραιμα: "αν δεν παίζεις με την ομάδα σου, έχεις λιγότερες πιθανότητες να πας στην Εθνική. Πρώτα θα σκεφτώ να παίξω στο club μου και μετά, αν τα πάω καλά, γιατί όχι, θα πάω στην Εθνική ", είπε. Αναγνώρισε ακόμα ότι πρέπει να γίνουν κάποιες μεταγραφές και κάποιες διορθώσεις στην ομάδα για να γίνει ανταγωνιστική απέναντι στην Ιnter ενώ όταν ρωτήθηκε ποιον θα διάλεγε ανάμεσα στον Ciro Ferrara και τον Blanc για τον πάγκο απάντησε γελώντας: "εγώ είμαι ποδοσφαιριστής, όχι παράγοντας"...

Πηγή: Corriere dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: