Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Amauri: Στόχος μου, να είμαι κατά της Inter!

Την πρόθεσή του (και την πιθανότητα να τα καταφέρει) να είναι στην διάθεση του Ranieri στο ντέρμπυ με την Inter στις 18 Απριλίου, δημοσιοποίησε ο Amauri σε συνέντευξη στους JuvnetusMember (το ειδικό site των μελών) η οποία αναρτήθηκε και στο site της Juventus: "αν όλα πάνε καλά, την επόμενη βδομάδα θα επιστρέψω να δουλεύω με τους συμπαίκτες μου και γρήγορα θα επανέλθω και στο γήπεδο. Στόχος μου είναι να είμαι κατά της Inter αλλά το ατύχημα μου θέλει προσοχή. Το σημαντικότερο είναι να επανέλθω καλά. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα και να ολοκληρώσω το πρωτάθλημά μου με τον ίδιο τρόπο που το ξεκίνησα", είπε ο Βραζιλιάνος τονίζοντας ότι η υπόθεση scudetto δεν έκλεισε και εκφράζοντας τη λύπη του που δεν θα αγωνιστεί κατά της Chievo, ομάδας που τον ανέδειξε.

Ο Trezeguet στο γυμναστήριο

Με όλους τους παίχτες στην διάθεσή του έκανε τη σημερινή προπόνηση ο Ranieri. Μοναδικός απών, εκτός από τον Amauri που έχει πυρετό, αυτή του Trezeguet που όπως και ο Ekdal, έμεινε στο γυμναστήριο, όπως ήταν προγραμματισμένο.

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: