Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Giovinco: θέλω να φτάσω ψηλά με τη Juve

"Γιατί λέω συνεχώς ότι δεν φεύγω από τη Juventus; Απλό, στα 22 σου δεν μπορείς να έχεις τίποπα καλύτερο από τη ζωή. Φυσικά, δεν μπορώ να είμαι 15 χρόνια στον πάγκο. Αλλά εγώ είμαι ξεροκέφαλος, θέλω να μείνω στη Juventus. Και, προφανώς, θέλω να παίζω. Χρειάζομαι συνέχεια, είναι σημαντικό για οποιονδήποτε παίχτη": καθαρά λόγια από το Sebastian Giovinco στη σημερινή "Gazzetta dello Sport"...
"Άλλες προτεραιότητες;". "Να κερδίσω, γιατί αν θες να γίνει πρωταθλητής πρέπει να κερδίσεις κάτι", έρχεται φυσικά η απάντηση του Sebastian που, όταν του παρατηρούν ότι ο Del Piero μέσα στο γήπεδο του φωνάζει συνεχώς, απαντά ξερά: "αυτά τα λένε εκείνοι που θέλουν να δημιουργήσουν προβλήματα που δεν υπάρχουν". "Και, ποιος είναι για σένα ο Del Piero;". "Ένας συμπαίκτης στην ομάδα, ο capitano που δίνει συμβουλές και όχι μόνον σε εμάς τους νεότερους".

"Το ύψος μου δεν ήταν ποτέ πρόβλημα"

Στην ίδια συνέντευξη το "ατομικό μυρμήγκι" παραδέχεται ότι θα ήθελε να βρεθεί με τη Squadra Azzurra στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής όπως και ότι θα ήθελε να παίζει περισσότερο "αλλά ο mister αποφάσισε έτσι και το δέχομαι". Όταν του επισημαίνουν ότι του χρόνου θα έρθει κάποιος αντικαταστάτης του Nedved, θέση που είχε ακουστεί ότι ήταν δική του, ο Giovinco απάντησε όπως όλοι οι άσοι σε αυτές τις περιπτώσεις: "όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο καλύτερα". "Όλοι έτσι λένε αλλά μετά, όταν δεν παίζουν τσαντίζονται", του λένε. "Λογικό, απαντά. Αλλά δεν τσαντίζομαι με τον συμπαίκτη που ήρθε και ούτε με τον προπονητή που πρέπει να κάνει τις επιλογές του, αλλά με το γεγονός ότι δεν παίζω. Αυτή είναι η φύση του ποδοσφαιριστή", συμπληρώνει και καταλήγει τονίζοντας ότι τσαντίζεται ότι αναφέρονται υποτιμητικά στο ύψος του: "ποτέ δεν ήταν πρόβλημα. Δεν είμαι ψηλός αλλά ο σωματότυπός μου, μου επιτρέπει να έχω άλλες αρετές: ταχύτητα, ταχύτητα στην εκτέλεση λόγου χάρη"...

Πηγή: Gazzetta dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: