Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Nedved: σταματάω το καλοκαίρι αλλά πρώτα θέλω το Champions League!

Μια μέρα μετά το ματς στο Λονδίνο, ο Pavel Nedved προαναγγέλει το καλοκαιρινό του "αντίο" διαμηνύοντας ότι θέλει πρώτα το Champions League!
"Όπως και να πάει, στο Champions ή στο campionato, εγώ τελειώνω αυτή τη σεζόν. Έτσι θυα είναι, το αποφάσισα ήδη. Δεν πιστεύω ότι θα το ξανασκεφτώ, δεν υπάρχει λόγος, έφτασε η σωστή στιγμή", είπε ο μεγάλος μας Τσέχος: "διασκεδάζω πάρα πολύ αλλά πιστεύω ότι από πλευράς φυσικής αλλά και μυαλού έφτασε η στιγμή να αφήσω χώρο στους νέους", δήλωσε στο uefa.com τονίζοντας για τους νέους: "αξίζει να αγωνιστούν. Ίσως να σας φαίνεται ότι είμαι ακόμα νέος αλλά είμαι σχεδόν 37 ετών και σκέφτομαι ότι είναι η σωστή στιγμή για να σταματήσω".

Τίποτα δεν τελείωσε με την Chelsea, μπορούμε να τα καταφέρουμε!

Ωστόσο, πριν κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια, ο Pavel θέλει να υλοποιήσει το όνειρό του: "θα μου άρεσε να ολοκληρώσω την καριέρα μου κερδίζοντας το Champions League. Πιστεύω ότι έρχονται τρεις μήνες φωτιά. Δεν χάσαμε ακόμα τίποτα. Βέβαια, το αποτέλεσμα δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά στη ρεβάνς μπορούν να συμβούν τα πάντα. Πιστεύω ότι οι πιθανότητες είναι 55-45 % γι' αυτούς, μιας και έχουν προβάδισμα ένα γκολ. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο ματς, αλλά όχι αδύνατο".

Δεν αποφάσισα τι θα κάνω

Μεγάλος μαχητής ως το τέλος ο Τσέχος που ακόμα δεν έχει αποφασίσει τι θα κάνει μετά: "αποφάσιζα πάντα στο τέλος της χρονιάς, ανάλογα με το πώς ένιωθα. Τώρα όμως το ένιωθα μέσα μου. Μίλησα πολύ με τη γυναίκα μου και πήραμε αυτή την απόφαση μαζί. Και εκείνη είναι λίγο κουρασμένη και εγώ έχω τόσα να επιστρέψω στην οικογένειά μου, πρέπει να 'μαι περισσότερο μαζί τους. Δεν συζήτησα για κάποιο ρόλο μου στη Juventus. Προς στιγμήν δεν έχω σκεφτεί το μέλλον μου. Για τώρα σκέφτομαι τους τρεις μήνες που πρέπει να πάω με χίλια".
Pavel, θα έχεις πάντα μια θέση στην καρδιά μας, έτσι και αλλιώς! Το Champions League ευχόμαστε να το κατακτήσουμε και για να σου κάνουμε ένα αποχαιρετιστήριο δώρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: