Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Άνοιγμα Dunga: "εγώ την πόρτα στον Amauri δεν την κλείνω"

Μετά το ματς με την Ιταλία, ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Βραζιλίας Carlos Dunga επανήλθε στο θέμα Amauri και μιλώντας στην "Corriere dello Sport" άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να τον ξανακαλέσει στη Selecao: "η αλήθεια είναι απλή. Από τη μια υπάρχει μια κατάσταση μεγάλου ανταγωνισμού, από την άλλη μια ίσως πιο ήρεμη. Εγώ έχω ιεραρχίες: Luis Fabiano, Adriano, Robinho, Pato, και ένα γκρουπ επιθετικών υπό παρακολούθηση όπως οι Vagner Love, Keirrison, Kleber, Neymar. Θα μπορούσα να έχω καλέσει τον Amauri και τέρμα. Υπήρξα παίχτης και εγώ, όμως και προσπάθησα να τον προστατεύσω. Πάνω του έπεσε απίστευτη πίεση. Και τότε εγώ δεν παλεύω με τον κόσμο. Αν είναι έτσι, δεν τον καλώ, είπα"...
"Το καλύτερο, επομένως, θα ήταν να μην ξεκαθαρίσετε ότι ο Amauri δεν σας ενδιαφέρει", του επισημαίνει ο δημοσιογράφος. Και ο Dunga: "γιατί; Εγώ δεν σκέφτομαι αυτό. Και αν υπάρχει κάτι χαζό στο ποδόσφαιρο είναι να λες "ποτέ'. Και εγώ την πόρτα στον Amauri δεν την κλείνω. Και επειδή για μένα η αλήθεια είναι μόνο μία: το γήπεδο"... Εμπρός, για ακόμα καλύτερα παιχνίδια, ακόμα περισσότερα γκολ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: