Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Del Piero: στόχος μου το Μουντιάλ 2010. Με το Lippi ακουστήκαμε και θα ξανακουστούμε...

Στην εκδήλωση των κοσμηματοπωλείων "Bliss" στο Τορίνο, στη διαφημιστική καμπάνια των οποίων είναι το βασικό πρόσωπο μαζί με την Paris Hilton, βρήκαν οι δημοσιογράφοι τον Alex Del Piero και τον ρώτησαν για το Lippi που δεν τον κάλεσε για τα φιλικά: "θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στην Εθνική με το Μουντιάλ του 2010. Δεν το κρύβω ότι είναι ένας από τους στόχους μου αλλά το 2010 είναι ακόμα μακριά. Προς το παρόν ο Lippi αξιολογεί άλλους παίχτες, για μένα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και επειδή υπάρχει αλληλοεκτίμηση, ακουστήκαμε και θα ξανακουστούμε", είπε δείχνοντας αυτό που είχε πει και ο Buffon: μεταξύ των δυο δεν υπάρχει πρόβλημα.

Χρυσή Μπάλα; Θα μου άρεσε αλλά δεν χάνω και τον ύπνο μου...

Βέβαια, ο χώρος και τα κοσμήματα που υπήρχαν τριγύρω δεν μπορούσε παρά να εμπνεύσει μια ερώτηση για τη "Χρυσή Μπαλα": "τη σκέφτομαι, φυσικά και θα μου άρεσε να την κερδίσω αλλά δεν χάνω και τον ύπνο μου", απάντησε ο capitano. "Τώρα είμαι ικανοποιημένος με ό,τι κάνω και συγκεντρώνομαι μόνο σε αυτό. Πάντως, σκέφτομαι ότι υπήρξαν άλλες σεζόν κατά τις οποίες θα την άξιζα περισσότερο", πρόσθεσε ως πολύ μεγάλος πρωταθλητής...
Η κουβέντα επεκτάθηκε και στα εγκώμια που δέχεται τον τελευταίο καιρό και στο κατά πόσο τα θεωρεί υπερβολικά... Απάντησε μετρημένα: "θα το δούμε την Πέμπτη εναντίον μιας από τις πιο φορμαρισμένες ομάδες του campionato"... Αν κερδίσετε, η Juve θα πιάσει την Inter στην κορυφή, του επισημάνθηκε. Οπότε ο capitano φρόντισε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους (η Inter δεν θα έχει παίξει ακόμα αφού αγωνίζεται την Κυριακή): "ειλικρινά είναι κάτι που μετράει λίγο απ' αυτή την άποψη, παρ' ότι θα μπορούσε να είναι μια ωραία πρόκληση για μας. Αν είναι να γίνει έτσι, καλώς να έρθει. Το σημαντικό είναι τι Juve θα προκύψει αύριο", είπε φροντίζοντας έτσι να δώσει πάλι το μήνυμα στην ομάδα χωρίς να την αγχώσει.

Μπορείς να κερδίζεις και ας μην είσαι ο πιο δυνατός
Όπως και στη ζωή, σημασία έχει η προσέγγιση


(Update) Και το scudetto; "Ο Buffon είπε πως αν συνεχίσω έτσι, η Juve μπορεί να το κερδίσει. Μπορεί να 'ναι ένα απ' αυτά που πετάει. Εγώ ξέρω ότι με τη νίκη επί της Real στο Torino, κάτι άλλαξε: καταλάβαμε ότι μπορούσαμε να φτάσουμε κάπου αν και σε εκείνη την περίοδο δεν λειτουργούσαν όλα στο γήπεδο. Δεν γίναμε μια ομάδα από φαινόμενα αλλά παίζουμε καλά, οι νίκες μας δεν υπήρξαν αποτέλεσμα κάποιων επεισοδίων: η εμφάνιση στο "Bernabeu", ένα κόσμημα όχι μόνο για μένα, απέδειξε ότι έχουμε ποιότητα και η εμπειρία διδάσκει ότι κερδίζεις ακόμα και όταν δεν είσαι ο καλύτερος. Σε κάποια scudetti φτάσαμε παρ' ότι δεν ήμασταν οι πιο δυνατοί. Στο ποδόσφαιρο είναι βασικό το πνεύμα με το οποίο προσεγγίζεις τα πράγματα. Αλλά έτσι είναι σε όλα στη ζωή".

Πηγή: Tuttosport, La Stampa

Δεν υπάρχουν σχόλια: