Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Πίσω από κάθε άντρα υπάρχει μια γυναίκα

Πώς καταλάβαιναν οι συμπαίκτες του, στην αρχή της σχέσης τους, ότι η υπέροχη Alena Seredova είχε μείνει το βράδυ στο σπίτι του Gigi (Buffon); "Το πρωί παρουσιαζόταν στην προπόνηση φορώντας ίδιες κάλτσες σε κάθε πόδι και χωρίς χρωματικούς συνδυασμούς που δεν θα πρότεινε κανείς"...

"Θα μπορούσε να είναι ζωγράφος, είναι δημιουργικός"

Το αποκαλύπτει, τόσο γλυκά, η ίδια στην εφημερίδα "La Stampa". Εκεί όπου λέει πως ο Gigi είναι ένας καλλιτέχνης, δημιουργικός, κάποιος που θα μπορούσε να έχει γίνει ζωγράφος. "Χάνεται στα πρακτικά θέματα. Πάει στο σούπερ μάρκετ και ψάχνει το γάλα στα κατεψυγμένα. Ευτυχώς, εγώ είμαι οργανωτική και στηρίζομαι πάνω του μόνον όταν δεν γίνεται διαφορετικά. Έβαλα μια τάξη στη ζωή του. Για παράδειγμα, ο Gigi συχνά καθυστερεί και ξέρει ότι ακόμα και αν με στήσει λίγα λεπτά δεν θα με βρει. Στις 19:30 το δείπνο είναι στρωμένο στο τραπέζι και πρέπει να είναι εκεί", λέει η Alena και επαναλαμβάνει αυτό που ο ίδιος ο Gigi έχει δηλώσει επανειλημμένα: ότι ο ερχομός του μικρού Louis Thomas άλλαξε τη ζωή του και τους έκανε μια συμπαγή οικογένεια (θα παντρευτούν κιόλας).

"Λες να ξεφύγει από τα χέρια μου;"

"Παίζει πολύ με το παιδί, που τώρα είναι 11 μηνών και τρέχει παντού. Κάθονται στον καναπέ, ο Gigi τον πετάει στον αέρα και εγώ ανατριχιάζω. "Λες να ξεφύγει απ' τα δικά μου χέρια", μου λέει. Και εγώ του απαντώ: χαλαρά, ούτε εσύ δεν είσαι αήττητος". Και, τι εκτιμά περισσότερο τώρα ο Gigi; "Τις μέρες που φεύγει με την ομάδα για το ξενοδοχείο πριν τα μας. Πριν τον ενοχλούσε να κοιμάται έξω, τώρα πάει ευχαρίστως, τουλάχιστον δεν χάνει τον ύπνο του", λέει γελώντας συμπληρώνοντας αυτό που έχει πει και ο Gigi ως το μόνο αρνητικό: το μωρό ξυπνά ακόμα μες στη νύχτα...

Τα πλήθη έρχονται κατά πάνω μας αλλά γι' αυτόν...

Και ένα απίστευτο στιγμιότυπο από τις πρώτες μέρες των δυο τους. Η Alena αφηγείται πώς πανικοβαλλόταν όταν βρισκόταν με τον Buffon ανάμεσα σε κόσμο και έβλεπε τα πλήθη να έρχονται κατά πάνω τους: "τους έβλεπα και σκεφτόμουν ότι κοίταζαν εμένα ενώ όλοι έπεφταν πάνω του. Δεν καταλάβαινα: περίεργοι οι ιταλοί, προτιμούν ένα ποδοσφαιριστή από μια ωραία γυναίκα. Μετά συνήθισα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: