Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Χαρούμενος που ξαναβρίσκει τη Real από την οποία έχει καλές αναμνήσεις (την απέκλειε συνέχεια) ο Del Piero!

Ευχαριστημένος που ξαναβρίσκει τη Real στο δρόμο του δήλωσε ο capitan Del Piero στο SkySport 24: "Περάσαν μόνο δυο χρόνια, που κάτω από μια ορισμένη οπιτική ήταν μεγάλο διάστημα. Ωστόσο πιστεύω πως η αναμέτρηση της Μαδρίτης και το Champions League γενικότερα είναι κάτι που αν το μάθεις το κρατάς μέσα σου για πολύ. Έχω την ανάμνηση μιας υπέροχης επαναφοράς εντός έδρας που μας οδήγησε στα ημιτελικά. Θυμάμαι ένα Bernabeu γεμάτο... Περάσαν κάποια χρόνια. Πρέπει να πω ότι τελικά όλα αυτά τα χρόνια βρίσκω και ξαναβρίσκω μπροστά μου τη Real Madrid και είμαι χαρούμενος που την ξαναβρίσκω. Τι σημαίνει να είσαι ακόμα εδώ; Σημαίνει να είσαι ακόμα στην κορυφή".
(Για τη θετική παράδοση της Juve και του Del Piero με τη Real, δες αναλυτικά σε μια παλιότερη εγγραφή, εδώ).

Cannavaro: Θα δεχθώ την ετυμηγορία των φιλάθλων

Δηλώσεις έκανε και ο μεγάλος πρώην, ο Cannavaro και αποκάλυψε πως διαισθανόταν πως θα ερχόταν αντιμέτωπος με τη Juve: "Το είχα πει στη γυναίκα μου και σε μερικούς στο σύλλογο. Η μοίρα", είπε και απάντησε πως ακόμα δεν έχει δεχθεί κάποιο μήνυμα, κάποιο sms από τους παλιούς του συμπαίκτες. Ο αρχηγός της Squadra Azzurra τόνισε πως δεν του άρεσε που δεν του άρεσε να παίζει εναντίον ιταλικών ομάδων "πόσο μάλλον κατά της Juve: μου έδωσαν τη δυνατότητα να κατακτήσω δυο πρωταθλήματα, που ό,τι και αν έγινε νιώθω δικά μου, και τη δυνατότητα να φτάσω σε ψηλά επίπεδα" είπε επαναλαμβάνοντας την άποψη που σταθερά λέει ότι η Juventus τα δυο scudetti που της αφαίρεση η αθλητική δικαιοσύνη τα κέρδισε στο γήπεδο. Αφού επανέλαβε ότι είχε ξεκαθαρίσει πως μπορούσε να μείνει με μια μεγάλη ποινή αφαίρεσης βαθμών, όχι όμως σε περίπτωση υποβιβασμού, αποδέχθηκε στωικά την πιθανότητα να σφυριχτεί: "Τους φιλάθλους τους καταλαβαίνω, πάνε κάθε Κυριακή στο γήπεδο και δικαιούνται να σκέφτονται και να λένε ό,τι θέλουν" ισχυρίστηκε. "Θα δεχθώ την ετυμηγορία ήρεμα γιατί όταν ήμουν εκεί μου δεν μου φέρθηκαν μόνο καλά αλλά κάτι παραπάνω", συμπλήρωσε εκφράζοντας τη χαρά του που οι πρώην συμπαίκτες του ξαναπαίζουν στο Champions League, "γεγονός που δεν μπορούσες ούτε να σκεφθείς πριν από δυο χρόνια"... Γι' αυτό, άλλωστε, έφυγε, για να κατακτήσει με τη Real το "Κύπελλο με τα μεγάλα αυτιά" -η μεγαλύτερη αποδοκιμασία, επομένως, είναι μια: να κερδίσουμε εμείς αυτό που ο ίδιος δεν κατάφερε φεύγοντας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: